بازار صادرات غذای خوکچه هندی

امروزه بازار صادرات غذای خوکچه هندی از رونق فراوانی برخوردار شده است. ما در این مقاله پیرامون مباحث متفاوتی صحبت خواهیم نمود که شامل انواع غذای این جونده و نرخ غذای خوکچه به صورت عمده می باشد. در ادامه نوشته این موضوعات را به صورت جامع تر بیان نموده ایم. اگر شما نیز در دسته کسانی هستید که در عرضه صادرات و خرید در حجم زیاد این کالا فعالیت می نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم که این پست را تا انتها بخوانید.

بازار صادرات غذای خوکچه هندی

به خوکچه هندی چه غذاهایی بدهیم؟

به خوکچه هندی چه غذاهایی بدهیم؟

آیا می دانید به خوکچه هندی چه غذا هایی بدهید؟ برای پاسخ به این پرسش ابتدا لازم است که مختصری درباره خود این حیوان سخن بگوییم.

خوکچه هندی یک جانور از راسته حیوان های جونده به شمار می رود که بومی مناطق آمریکای جنوبی مانند کشور های پرو و اکوادور می باشد. جثه آن کوچک است و حدود 20 سانتی متر طول دارد که مدت زندگی این حیوان به طور میانگین پنج سال می باشد.

هم اکنون که با برخی اطلاعات در خصوص این جونده آشنا شدید، می خواهیم درباره نوع تغذیه آن با شما صحبت کنیم. خوکچه هندی همانطور که قبلاً نیز گفتیم یک حیوان جونده بوده و مانند سایر جوندگان تقریباً از رژیم تغذیه ای مشابه آن ها در برخی موارد استفاده می کند.

میوه ها و سبزی ها جایگاه ویژه ای را در تغذیه این حیوان بامزه دارند. از این مواد می توان به فلفل دلمه ای، کلم بروکلی، گوجه، سیب، اسفناج، کاهو، یونجه و هویج اشاره داشت.

وجود فیبر، انواع ویتامین ها و به خصوص ویتامین سی در برنامه غذایی این حیوان از اهمیت بالایی برخوردار است. البته خوراک خوکچه با توجه به سن، جثه و مقدار فعالیت متغیر می باشد که حتماً باید این مسئله توسط متخصصان این حیوان بررسی گردد.

بنابراین بهترین گزینه انتخاب غذا های آماده با برند های معتبر است که در زمینه سلامتی خوکچه ها می توان  کاملاً به آن ها اعتماد نمود.

نرخ عمده غذای خوکچه هندی

نرخ عمده غذای خوکچه هندی

غذای خوکچه هندی با نرخی بسیار مناسب و به صورت عمده در شرکت بازرگانی دارا‌پت عرضه می گردد.

برای اطلاع از قیمت عرضه کالا، تضمین خرید و یا سایر خدماتی که در این مرکز ارائه می شود می توانید با راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با همکاران ما در تماس باشید.

کارشناس های با تجربه ما به همه سوال های شما در این خصوص پاسخ خواهند داد و به راهنمایی شما می پردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما