بازار خرید کنسرو سگ ایرانی

مردم ایران هم مانند تمام مردم کشور های دیگر دنیا به نگهداری کردن از نژاد های مختلف سگ های خانگی و دست آموز شده در داخل خانه های خود علاقه بسیار زیادی از خود نشان می دهند و از این رو از غذای مخصوص این حیوانات استفاده می کنند، بررسی ها نشان داده است که بازار خرید و فروش کنسرو سگ ایرانی از رونق خیلی زیادی در داخل و یا خارج از کشور ما برخوردار است، که این مساله به دلیل کیفیت بالای این محصول می باشد.

بازار خرید کنسرو سگ ایرانی

آنچه باید از کنسرو طعم مرغ سگ بدانید

آنچه باید از کنسرو طعم مرغ سگ بدانید حتما همه شما به خوبی می دانید که سگ هایی که امروزه در داخل خانه ها و آپارتمان ها نگهداری شده و در کنار انسان ها زندگی می کنند، گونه های تربیت شده ای از سگ های وحشی هستند و با گرگ ها خویشاوندی نزدیکی دارند و از این رو این حیوانات ذاتا و طبیعتا گوشت خوار می باشند.

آناتومی بدن و مخصوصا دندان ها و فک این حیوانات هم بر همین اساس طراحی شده است و این حیوانات برای اینکه سالم و سر حال باقی بمانند، روزانه به میزان کافی غذا های گوشتی و پروتئین های حیوانی نیاز دارند، که انرژی لازم و کافی را به اعضای بدن آن ها می بخشند.

از این رو تولید کننده های کنسرو مخصوص سگ، نمونه هایی از این محصولات را تحت عنوان غذای طعم دار تولید کرده اند، که در داخل آن ها از گوشت تازه انواع و اقسام پرنده ها و حیوانات استفاده شده است و به این ترتیب موجب افزایش میزان اشتها و میل این حیوانات به غذا خوردن می گردند، کنسرو طعم مرغ سگ هم غذایی است که با استفاده از گوشت مرغ تازه، گوشت پودر شده و استخوان های پودر شده بدن این پرنده ها تولید شده است و حتی ممکن است از تخم مرغ خشک هم در آن ها استفاده شود، تا از نهایت انرژی برخوردار گردند.

این غذا ها را می توان به عنوان یکی از لذیذ ترین و در عین حال محبوب ترین مواد غذایی صنعتی در میان سگ های مختلف از جمله سگ های بالغ و توله سگ ها به شمار آورد، که شکل ظاهری آن ها به سوپی نرم و آبدار شبیه است و خوردن آن ها برای این حیوانات بسیار راحت است، در ضمن در این غذاها تنوع بسیار زیادی وجود دارد و شما در کنار مواد گوشتی، سبزیجات مختلف، حبوبات، غلات و دانه های روغنی را نیز در آن ها خواهید دید، که موجب بالاتر رفتن سطح انرژی این مواد می شوند.

3 مورد از مزایای کنسرو سگ تازه

3 مورد از مزایای کنسرو سگ تازه استفاده کردن از بهترین مدل های کنسرو سگ تازه که بر اساس استاندارد ها و قوانینی که از سوی متخصصان حوزه پرورش سگ ها و دامپزشکان تدوین شده اند، تولید گشته اند و در داخل آن ها تمام مواد غذایی به دقت و با درصد های مناسبی بالانس گشته اند، مزایای خیلی زیادی برای این حیوانات دارد، ما در این بخش قصد داریم که برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصولات، به 3 مورد از مزیت های آن ها اشاره کنیم و از شما هم دعوت به عمل می آوریم که با ما همراه باشید.

  1. در داخل غذای کنسروی مخصوص سگ ها میزان قابل توجهی گوشت تازه سفید یا قرمز، به همراه پودر استخوان و تخم مرغ وجود دارد، که پروتئین و آهن مورد نیاز بدن این حیوانات را به خوبی تامین می کنند.
  2. در این محصولات از غلات مختلف به صورت دانه های درسته یا آرد استفاده می شود، که تامین کننده بخش مهمی از ویتامین ب مورد نیاز آن ها هستند و سیستم ایمنی بدن این حیوانات را تقویت می کنند و موجب مستحکم تر شدن ساختار بدن آن ها می گردند.
  3. در کنسرو سگ از حبوبات و سبزیجات گوناگون استفاده می شود و به این ترتیب املاح معدنی، مواد آلی و ویتامین های مورد نیاز اعضای بدن آن ها تامین می شود و این حیوانات از تندرستی و سلامتی بیشتری بهره مند می گردند و طول عمر آن ها هم افزایش پیدا می کند.

مشخصات مهم کنسرو سگ بالغ

مشخصات مهم کنسرو سگ بالغ آن دسه از عزیزانی که از سگ های بالغ و بزرگ نگهداری می کنند، باید توجه ویژه ای به تغذیه این حیوانات نشان دهند، چون نیاز های آن ها در مقایسه با توله سگ های کوچک خیلی بیشتر است و دلیل آن هم جنب و جوش بیشتر و جثه بزرگ تر آن ها می باشد، در غیر این صورت این حیوانات ضعیف خواهند شد، در ضمن خیلی مهم است که کنسرو سگ بالغ کاملا سالم و تازه باشد و بر این اساس باید به مشخصات ظاهری این محصولات خیلی توجه شود، که برخی از مهم ترین آن ها در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند:

  • قوطی کنسرو غذای سگ باید کاملا سالم باشد و بر روی آن اثری از زنگ زدگی، خوردگی، سیاه شدگی و تغییر رنگ ناخوشایند دیده نشود.
  • لازم است که حتما به تاریخ تولید و تاریخ انقضای این محصولات دقت کنید و کنسرو های تازه را خریداری نمایید، که مربوط به تاریخ های اخیر هستند.
  • دقت کنید درب قوطی ها کاملا بسته شده و کیپ باشد و هیچ حفره ای در آن ها دیده نشود، که هوا و عوامل بیماری زا وارد آن ها گردند.
  • توجه به علائم استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت هم خیلی مهم است و حتما باید به این ویژگی ها توجه نمایید.
  • مهم است که غذای سگ از ظاهر مطلوبی برخوردار باشد و بوی خوبی هم از خود ساطع کند.

بازرگانی فروش کنسرو سگ ایرانی

بازرگانی فروش کنسرو سگ ایرانی شرکت های بزرگ بازرگانی و تجاری فعال در کشور ما که به امر خرید و فروش کنسرو سگ ایرانی می پردازند، نمونه های مختلفی از این محصولات را از جلوی درب کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند و سپس آن ها را در بازار توزیع می کنند، تا به دست تمام مصرف کننده ها برسانند.

این محصولات که در داخل کشور ما تولید می شوند، نسبت به نمونه های وارداتی از نرخ خیلی ارزان تر و مقرون به صرفه تری برخوردار هستند و در ضمن از نظر کیفی هم صد در صد توانایی رقابت کردن با آن ها را خواهند داشت، پس مردم می توانند با خیال راحت از آن ها استفاده کنند، فروشنده های کنسرو سگ برای عرضه سریع تر این محصولات در تمام نقاط ایران از شعبه های مختلفی که در شهر های مختلف دارند یا درگاه های خرید و فروش اینترنتی موجود در بستر فضای مجازی بهره می گیرند، تا به همه خدمت رسانی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما