بازار خرید غذای سگ ایرانی

عرضه غذای سگ ایرانی در بازار خرید غذای سگ با نرخی ویژه و به صورت عمده صورت می گیرد. ما در این نوشته در ابتدا به معرفی انواع غذا برای سگ می پردازیم و سپس شما را با عرضه کننده خوراک سگ ایرانی آشنا خواهیم نمود. بنابراین اگر شما نیز تمایل دارید در این زمینه بیشتر بدانید، لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه شوید.

بازار خرید غذای سگ ایرانی

معرفی انواع غذای سگ

معرفی انواع غذای سگ

این بخش از متن به معرفی انواع غذای سگ اختصاص یافته است.

همانگونه که خود شما می دانید غذای سگ ها را در دو گروه کلی خوراک های خشک و خوراک های تر دسته بندی می کنند که هر کدام از این گروه ها دارای تنوع غذایی از لحاظ شکل ظاهری و طعم می باشند.

متخصصان خوراک سگ ها و تولید کنندگان معتبر این عرصه، بر اساس ذائقه سگ، نژاد حیوان، سن او، وضعیت جسمانی، انرژی صرف شده حیوان در مدت شبانه روز و وضعیت بدنی او نوع و مقدار غذا برای سگ را در نظر می گیرند.

غذا های تر که کنسرو ها و کالباس و سوسیس برای سگ ها را شامل می شوند از پروتئین های گوشتی و سبزیجات مختلفی در ساخت آن ها به کار گرفته می شوند.

میزان بالای درصد رطوبت در این خوراک ها در جبران کمبود آب بدن سگ ها بسیار موثر است و استفاده از آن بسیار توصیه می شود.

طعم مرغ، گاو، بره، بوقلمون، اردک، ماهی و میگو از جمله طعم های مختلف خوراک برای سگ ها به شمار می روند.

اما غذا های خشک که در شکل های دایره، مستطیل، مثلث، ستاره ای شکل و سایر اشکال هندسی قالب زده می شوند برای جلب توجه این حیوان به صورت بیسکوییت های کوچک ساخته می شوند.

با توجه به املاحی که به خوراک های خشک برای سلامتی دندان و دهان سگ ها توسط تولیدی ها اضافه می گردد، استفاده از این غذا ها به صورت روزانه در میان وعده های غذایی سگ توصیه می گردد.

در کنار خوراک اصلی به سگ ها غذا های مکمل و تشویقی نیز داده می شود.

عرضه کننده غذای سگ ایرانی

عرضه کننده غذای سگ ایرانی

بازرگانی دارا پت با تجربه در زمینه فروش خوراک حیوانات خانگی، عرضه کننده غذای سگ ایرانی با نرخی ویژه و به صورت کلی می باشد.

برای اطلاع از نرخ فروش خوراک ایرانی سگ و سایر خدماتی که در این مرکز انجام می گردد، می توانید از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته قرار دارند با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما