بازار بزرگ خوراک سگ ژرمن

از بازار بزرگ خوراک سگ ژرمن می توان فرآورده هایی را تهیه کرد که در نوع خود بی نظیر هستند. این غذاها انواع مختلفی دارند و از سوی کارخانه های متعددی نیز تولید می گردند. آنها می بایست خوراکی هایی سرشار از مواد غنی غذایی بوده که برای رده های سنی مختلف این سگ قوی هیکل، مناسب باشند. به هر حال، در این نوشته به غذای سگ ژرمن از زوایای مختلف خواهیم پرداخت.

بازار بزرگ خوراک سگ ژرمن

رژیم غذایی مناسب سگ ژرمن

رژیم غذایی مناسب سگ ژرمن

شپرد یا همان سگ نسل ژرمن، سگی بزرگ بوده و فعالیت زیادی هم دارد. به همین دلیل کسانی که از چنین حیواناتی مراقبت می کنند باید به خوبی رژیم غذایی سگ ژرمن را بدانند تا آنها به مرور زمان ضعیف و یا مبتلا به بیماری های متعددی نشوند.

اما بگذارید در اینجا به چند نکته اشاره کنیم که سگ ها در رده های سنی و وضعیت های مختلفی به چه نوع از خوراکی هایی نیاز دارند:

• سگ های توله: در مقایسه با دیگر نژادها، دوران کودکی شان طولانی تر است. آنها به مواد غذایی بیشتری هم نیاز دارند و روزانه بین 3 تا 5 وعده باید خوراک های رنگی بخورند.
• سگ های بزرگسال: زندگی فعالی در این سن و سال دارند و به همین دلیل نیاز دارند تا رژیم غذایی متعادلی داشته باشند. در این دوره به شدت به خوراک هایی که پروتئین دارند، بدن ‌شان احتیاج پیدا می کند.
• سگ های میانسال: هر چه شپردها پیرتر می شوند، در غذا خوردن گزیده کار می گردند. باید خوراک های ‌شان کاملاً بهداشتی باشد. ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر در آنها وجود داشته باشد تا تقویت گردند. به آنتی اکسیدان و پروبیوتیک ها هم نیاز دارند.

بسته به شرایط زندگی و همینطور وزن سگ ها باید برای ‌شان غذاهای متنوع را در نظر گرفت. مثلاً خوراک سگ ژرمن باردار باید سرشار از پروتئین با کیفیت، کربوهیدرات، ویتامین ها، فیبر، مواد آلی و مکمل های غذایی باشد.

پخش انواع خوراک سگ ژرمن

پخش انواع خوراک سگ ژرمن

از مرکز پخش انواع خوراک سگ ژرمن، می شود محصولاتی را تهیه نمود که به شیوه استاندارد توزیع شده اند و در همین حال، مقوی می باشند. این نوع از غذاها انواع مختلفی داشته که به خشک، کنسروی و همینطور تشویقی دسته بندی می شوند.

روی هم رفته، این مرجع بزرگترین عرضه کننده خوراک های متنوع این گونه خاص از سگ ها به شمار می رود و خریداران راحت می توانند محصولات شرکت های بزرگ را از هر نقطه کشور تهیه کنند. به دلیل این که عرضه به شکل آنلاین انجام می شود و این سهولت های زیادی را برای مشتری فراهم آورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما