ارائه دهنده کنسرو ریکاوری سگ

برای سفارش کنسرو ریکاوری سگ با حجم زیاد و نرخ مناسب به ارائه دهنده اصلی این محصول که معتبرترین برند ها را عرضه می دارد باید مراجعه نمود. ما در این مقاله می خواهیم درباره شناخت کنسرو ریکاوری سگ و بررسی مشخصات این خوراک بپردازیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید و تمایل دارید با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای این پست ما را همراهی نمایید.

ارائه دهنده کنسرو ریکاوری سگ

بررسی مشخصات ریکاوری سگ

بررسی مشخصات ریکاوری سگ

بررسی مشخصات خوراک ریکاوری سگ موضوعی است که در اینجا درباره آن سخن خواهیم گفت.

شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده باشد که منظور از غذا های ریکاوری برای سگ ها چیست؟ برای پاسخ به این پرسش باید عرض نماییم که کلمه ریکاوری یک واژه انگلیسی است و به معنای ترمیم و بهبود می باشد. بنابراین هدف از به کارگیری این واژه در غذای سگ، برای خوراک هایی استفاده می شود که مخصوص سگ های باردار و یا بیمار است.

سگ های باردار، سگ هایی که تازه توله به دنیا آورده اند، سگ هایی که تحت مراقبت های پزشکی هستند و یا عمل جراحی داشته اند، سگ هایی که از سوء تغذیه رنج می برند، همگی نیازمند خوراک های ریکاوری هستند که برای تهیه آن ها از فرمول های ویژه ای استفاده می گردد.

یک کنسرو ریکاوری سگ دارای مشخصاتی به شرح زیر باید باشد:

• از چگالی بالا برخوردار بوده، اما هضم این غذا در سیستم گوارش سگ ها به آسانی صورت پذیرد.
• چربی زیادی در آن باشد تا انرژی مورد نیاز را به حیوان بازگرداند و سگ بیمار به خوردن آن علاقه مند باشد.
• باید به گونه ای فرآوری شده باشد که برای سگ های خیلی بیمار نیز بتوان توسط سرنگ نیز در دهان آن ها ریخته شود.
• سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مفید برای حیوان باشد.

سفارش مستقیم کنسرو ریکاوری سگ

سفارش مستقیم کنسرو ریکاوری سگ

برای سفارش مستقیم کنسرو ریکاوری سگ در حجم زیاد از اینجا نیز می توانید اقدام نمایید و از طریق اینترنت نیز این محصول را خریداری نمایید.

برای آگاهی از قیمت محصول، اصالت فیزیکی کالا و تضمین خرید و یا دیگر خدماتی که در شرکت بازرگانی دار‌اپت انجام می شود، می توانید با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم تماس حاصل نمایید.

کارشناس های با تجربه ما آماده پاسخگویی به همه پرسش های شما در این زمینه می باشند و به راهنمایی و مشاوره شما مبادرت خواهند ورزید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما