کارگاه تولیدی غذای سگ فله در کرج

کارگاه تولیدی غذای سگ فله در کرج، با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همینطور استفاده از دستگاه های پیشرفته، بهترین خوراک مخصوص حیوانات خانگی را می سازد. تولیدی غذای سگ، سعی می کند تا در تنوع بالایی این کار را انجام دهد و به این صورت محصولی با کیفیت را عرضه کند.

گارگاه تولیدی غذای سگ فله در کرج

نکاتی چند درباره فرآیند آماده سازی غذای سگ

نکاتی چند درباره فرآیند آماده سازی غذای سگ

بی گمان برای بعضی از شما این سوال پیش آمد که فرآیند تولید خوراک حیوانات خانگی به چه صورت است؟ ما در این بخش، به نکاتی چند درباره فرآیند آماده سازی غذای سگ اشاره می کنیم که طی این مراحل صورت می گیرد:

• ابتداء مواد اولیه را که اعم از آرد، خرده های غلات، مواد تقویتی و غیره می باشد، آماده می کنند.
• سپس آنان را توسط دستگاه میکسر مخصوص، با هم دیگر همسان سازی می‌ نمایند.
• بعد از این مرحله توسط کانوایرها به بخش اکستردور ماده های مخلوط شده، انتقال داده می شوند.
• در این بخش، مواد توسط فشار و دمای بالا پخته می گردند.

در اینجا باید بگوییم که غذای مرطوب در بسته های خاصی قرار داده می شوند؛ اما نوع خشک خوراک، هنوز کار دارد. جهت فرآوری محصول، آن را در دستگاه های خشک می گذارند. رطوبت کاملاً گرفته می شود. پس از آن با اسانس و پودرهای طعم دار آغشته می شود.

این مراحل که انجام شد، به میز سردکن منتقل شده و آخر سر هم که بسته بندی می شود. تولید به این شکل صورت می گیرد.

قیمت فروش مستقیم غذای سگ به صورت فله

قیمت فروش مستقیم غذای سگ به صورت فله

اگر می خواهید از تازه ترین قیمت فروش مستقیم غذای سگ به صورت فله مطلع شوید، بهترین کار این است که مرجع اصلی پخش را پیدا کنید. این را نیز بگوییم که نرخ ها بیشتر بر اساس نوع عرضه، کیفیت و همینطور شرکت سازنده تعیین می شود.

اما نرخ غذای سگ فله ای، پایین تر از بسته بندی شده است. یک نکته دیگر را که باید به آن در زمان خرید توجه کنید، این است که حتماً به تمیز و بهداشتی بودن دقت کنید. غذاهای فاسد شده را نخرید، چون باعث بیمار شدن حیوانات می گردند.

پس برای این کار، می طلبد که به فروشنده معتبر سر بزنید. به این صورت، حتی می شود خرید عمده را هم انجام دهید. در حال حاضر، جهت تهیه، می شود به صورت آنلاین نیز اقدام کرد. به این شکل، بدون واسطه، ارزان و تضمین شده، می شود خرید کرد.

قیمت غذای فله سگ را می توانید از این سایت به دست آورید. این گونه ارائه سفارش نیز به آسانی انجام پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما