کارخانه غذا خرگوش خانگی درجه یک

غذا خرگوش خانگی درجه یک را بهترین کارخانه تولید می کند. شرکت سازنده، با بهره گیری از فرمول های جدید رژیم این حیوانات و همینطور مواد اولیه مرغوب، محصولاتی را در بسته های متفاوتی فرآوری کرده و ارائه می دهد. گفتنی است تولید غذا خرگوش بسته بندی در وزن های متنوع انجام می شود و از سوی دیگر، به اشکال گوناگون هم عرضه می گردد که ما در ادامه توضیحات بیشتری می دهیم.

کارخانه غذا خرگوش خانگی درجه یک

مقایسه انواع غذا خرگوش بسته بندی شده

مقایسه انواع غذا خرگوش بسته بندی شده

می خواهیم قبل از این که به موضوع مقایسه انواع غذا خرگوش بسته بندی شده اشاره نماییم، به این مسئله بپردازیم که آنان به صورت پلت شده، خشک و همینطور تشویقی تولید و عرضه می گردند. بهترین فرآورده ها شامل همه مواد مقوی و مغذی هستند.

بیشتر توصیه می شود تا از پلت هایی که برندهای معروف جهان می سازند، برای تغذیه خرگوش ها استفاده شود. البته جایگاه خوراک های تشویقی متفاوت است و آنان بیشتر برای تربیت و آموزش دادن حیوانات به کار می‌ روند که مصرف‌ شان پایین است.

اما می رسیم به موضوع بسته بندی! این محصولات برای این که دوام بیشتری پیدا کنند و از جانبی، آلودگی های محیط را جذب نکنند، در پاکت های پلاستیکی و مقوایی، توسط دستگاه های خاص جای داده می شوند. آنان بر اساس کاربرد، وزن های متفاوتی دارند که عبارتند از:

• 350 گرمی
• 850 گرمی
• 1000 گرمی
• 1500 گرمی
• 2000 گرمی
• 4000 گرمی

البته بسته بندی های بزرگتر هم وجود دارند که بالای 10 کیلوگرم می باشند و به صورت سفارشی آماده و در دسترس مشتری قرار داده می شوند.

فروش مستقیم غذا خرگوش خانگی با قیمت تولید

فروش مستقیم غذا خرگوش خانگی با قیمت تولید

برای تهیه غذا خرگوش خانگی با قیمت تولید، بهتر می باشد تا به محل فروش مستقیم مراجعه نمایید. علت اصرار ما به این موضوع، دلایل متعددی دارد. در نخست این ‌که دیگر شما با واسطه ها سروکار نداشته که ممکن است کالاهایی نامرغوب و گران را بفروشند.

از سوی دیگر، می توانید رو در رو با پخش کننده اصلی صبحت کرده و معامله را با نرخ های پایین و کیفیت تضمین شده غذای مخصوص این حیوانات خانگی، انجام دهید. البته این را هم باید ذکر نمود که فروش عمده به این نحو، انجام می شود.

در کنار این موضوع، مشتریانی که قصد صادرات بهترین فرآورده را دارند و یا کارشان فروش جزئی در بازار داخلی است، قادر هستند تا غیر حضوری محصولات را سفارش دهند. اینگونه راحت، به مرغوب ترین خوراک خرگوش دست خواهند یافت.

این وب سایت، به صورت تخصصی در این عرصه فعالیت می کند و محصولاتی عالی را برای خریداران در نظر می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما