کارخانه تولید غذا مخصوص آبزیان پرورشی

کارخانه تولید غذا مخصوص آبزیان پرورشی، محصولاتش را با ترکیب انواع مواد اولیه ساخته و ارائه می دهد. البته باید بگوییم که تهیه غذای آبزیان به روش های گوناگونی انجام می شود که ما در ادامه به شکل همه جانبه ای، درباره این موضوع صحبت می کنیم.
کارخانه تولید غذا مخصوص آبزیان پرورشی

با خط تولید غذای آبزیان آشنا شویم

با خط تولید غذای آبزیان آشنا شویم می خواهیم به نکاتی در اینجا بپردازیم تا بیشتر با خط تولید غذای آبزیان آشنا شویم. بد نیست بدانید که به شیوه های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام خودکار، این محصولات را آماده می کنند. بهترین روش، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد که غذا بهداشتی ساخته می شود.

ولی سه روش برای این منظور وجود دارد. اول استفاده از دستگاه پرس پلت. دوم، شیوه اکسترودر و سوم تولید خوراک با بکارگیری از اکسپندر. هر یک از این راه ها مزایای خاص خود را دارد. اما آنچه مهم می باشد، مسائلی اند که ما در زیر می خواهیم بیان نماییم:

• رعایت شدن ترکیبات به اندازه

• حفظ نمودن ارزش غذایی

• تولید خوراک برای همه طیف های آبزیان پرورشی

• پیشگیری از آلوده شدن خوراک

• جلوگیری از آلوده شدن منبع آبی

• و این که غذای تولید شده خرد نشود.

گفتنی است، هر کدام از کارخانه ها امروزه از روش های گوناگونی در این عرصه استفاده می نمایند. ما به شما پیشنهاد می دهیم که در هنگام خرید حتماً به برند محصول توجه داشته باشید تا کالایی سالم و عاری از هر گونه آلودگی را به دست بیاورید.

این که فروش غذای آبزیان به چه صورت انجام می شود، بحثی است که ما در بخش بعدی ادامه خواهیم داد. پس همچنان با ما همراه باشید.

قیمت نهایی غذای مخصوص آبزیان در بازار ایران

قیمت نهایی غذای مخصوص آبزیان در بازار ایران

در مورد قیمت نهایی غذا مخصوص آبزیان در بازار ایران باید گفت، این فرآورده ها نرخ های متفاوتی دارند. آنان هم در داخل و نیز در بیرون کشور تولید می گردند که با در نظر داشت شرایط کنونی ارزی، نوع خارجی گرانتر به فروش می رسد.

همینطور، مسائل دیگری هم در زمینه ارزش گذاری چنین محصولاتی مهم پنداشته می شوند؛ مثلاً شرکتی که آن را تولید کرده سهم بسزایی دارد. از طرفی، مواد اولیه هر چه با کیفیت تر باشند، به همان میزان نیز قیمت محصول بالا می رود. مسئله بسته بندی هم خود موضوعی جداگانه است.

همچنین خوب است به نحوه خرید و فروش هم اشاره کنیم. کالا را به شکل کلی و جزئی عرضه می کنند. خرید عمده به دلیل تخفیف هایی که فروشنده می دهد، ارزانتر تمام می شود. البته مشتریان اصلی بیشتر فروشندگان جزئی این کالاها هستند.

به هر حال، جهت تهیه فهرست قیمت ها، با فروشندگان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما