کارخانه تولید خوراک سگ هاسکی درجه یک

خوراک سگ هاسکی درجه یک، توسط بهترین کارخانه تولید می شود. این محصول را شرکت سازنده با مرغوب‌ ترین مواد اولیه می سازد. این کار با رعایت استانداردها و نکات بهداشتی صورت می گیرد. گفتنی است که ترکیبات خوراک سگ در یک فرآیند خاصی با هم مخلوط شده و به اشکال متفاوتی در می آید که ما در اینجا می خواهیم به این مسائل و همینطور نحوه خرید آسان غذاها اشاره کنیم.

کارخانه تولید خوراک سگ هاسکی درجه یک

ترکیبات اصلی خوراک سگ هاسکی

ترکیبات اصلی خوراک سگ هاسکی

هاسکی ها سگ های زیبا و در همین حال با خلق و خوی متفاوتی از سایر هم نوعان خود می باشند. آنها حتی رژیم غذایی شان تا اندازه ای فرق زیادی دارد و به مقدار نیاز بدن خود غذا می خورند. اما ترکیبات اصلی خوراک سگ هاسکی چیست؟

در این زمینه باید دقت بیشتر کرد، زیرا که خوراک هاسکی های کوچک با بزرگ فرق می کند. اما بطور معمول این حیوان در طبیعت از گوشت خام تغذیه می کند؛ ولی اگر از این نژاد خاص نگهداری می نمایید، باید به این مسائل جهت ترتیب دادن یک غذای خوب، توجه داشته باشید:

• سن حیوان
• فعالیت روزانه
• وزن هاسکی

اصولاً برای سگ های جوان هاسکی روزانه 3 تا 4 وعده غذا می دهند و برای بالغ ها یک تا دو وعده کافی است. اما غذا باید 2 تا 3 درصد وزن بدن او باشد. به هر حال، خوراک های آماده ای وجود دارند که طعم ها و مواد ترکیبات گوناگونی در آنها جای داده شده است.

این محصولات به شکل خشک و مرطوب ارائه می گردند و و برای این که بدانید از چه مواد اولیه ای تولید شده، می شود به ترکیبات آن که در روی پاکت درج شده، توجه نمایید. دقت کنید که هاسکی ها نباید زیاد غذا بخورند چون چاق شده و عمرشان کوتاه می شود.

فروش کلی خوراک سگ هاسکی به قیمت کارخانه

فروش کلی خوراک سگ هاسکی به قیمت کارخانه

از این مجموعه، فروش کلی خوراک سگ هاسکی به قیمت کارخانه انجام می شود. این فرآورده ها در بسته بندی های خاصی قرار می گیرند که بهداشتی می باشند و هیچ ضرری برای سگ ها ندارند. محصولاتی که ارائه می گردند، توسط بهترین کارخانه تولید شده اند.

اما کلی فروش خوراک سگ در کنار نوع کنسروی و خشک، غذای تشویقی را نیز با طعم های متفاوتی عرضه می کند. با این حساب، شما به عنوان پخش کننده جزئی، می توانید هر نوع از این غذاهای مخصوص سگ را که خواسته باشید، راحت به دست آورید.

خرید از مرکز آنلاین، بهترین گزینه برای کسانی می باشد که به دنبال تهیه کالا به روش های ساده هستند و می ‌خواهند نوع مرغوب را ارزان به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما