پخش کننده خاک بستر گربه 5 کیلویی

پخش کننده خاک بستر گربه 5 کیلویی این نوع فرآورده را در انواع متفاوتی ارائه می دهد. باید بگوییم که کالاهایی از این دست در بسته بندی های مناسب قرار می گیرند و در همین حال کیفیت ایده آلی دارند. به هر حال توزیع خاک گربه را به صورت عمده هم فروشنده روی دست گرفته و می بینیم که در وزن های سنگین تر مثل خاک بستر 10 کیلویی نیز کالا را توزیع می نماید. البته با قیمت های خوبی عرضه می گردند.

پخش کننده خاک بستر گربه 5 کیلویی

شکل خاک بستر گربه

 شکل خاک بستر گربه

درباره شکل ظاهری خاک بستر گربه چه می دانید؟ آیا همه آنها در یک نوع هستند؟ ابتدا که صحبت از خاک می شود ناخودآگاه همین محصولاتی که در اطراف ما می باشند را تصور می کنیم. ولی برای کسانی که گربه خانگی دارند این معنی دیگری داشته جهت معرفی بهتر در زیر سه نمونه را توضیح می دهیم:

• نوع توده شونده که در آن خاک رس به همراه بنتونیت سدیم مخلوط است. به این محصول همین که رطوبت برسد حالت گلوله ای شکل پیدا می کند. نوع مرغوب خاک گربه به شمار می رود.

• غیر توده شونده بیشتر شبیه به خاک های عادی می باشد که مصرف آن بالا بوده و همینطور باعث پخش شدن در محیط می گردد.

• یک نوع دیگر به کریستالی معروف است که از رنگ سفید برخوردار می باشد. از سیلیکا ژل ساخته می گردد و متخلخل بوده که بسیار عالی می تواند رطوبت را جذب کند.

توزیع خاک بستر گربه 5 کیلویی

توزیع خاک بستر گربه 5 کیلویی

بهترین مرکز توزیع انواع خاک بستر گربه 5 کیلویی را که در بالا برای شما توضیح دادیم، پخش می نماید. این نوع فرآورده ها فاقد هر گونه‌ مواد اضافه اعم از شیشه خرده، شن های درشت و از سوی دیگر انگل و سایر میکروب ها می باشند. برای همین هیچ نوع آسیبی به سلامتی حیوانات وارد نخواهند کرد. همینطور نرم و یک دست‌ بوده که گربه در هنگام ادرار و یا مدفوع کاملاً احساس راحتی خواهد کرد.

ولی فروشنده امروزه برای این که دسترسی به محصول راحت شود، آنها را به گونه آنلاین در معرض پخش قرار داده است. به گونه‌ ای که مشتریان متعدد به ویژه تجار می توانند که خیلی آسان به خرید بپردازند. این کار آنان سبب خواهد شد تا نه تنها از هزینه های گوناگون کاسته شود، بلکه وقت زیادی را برای گشتن صرف ننما‌یند. به هر حال برای تهیه می توانید که با این مجموعه و شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما