پخش غذای خشک گربه بالغ مغزدار رافینه

پخش غذای خشک گربه بالغ مغزدار رافینه را بهترین مرجع انجام می دهد. این خوراک ها را کارخانه با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه می سازد و بسیار مقوی هستند. در کنار این، غذای گربه رافینه در بسته بندی های خاصی ارائه می شود و کاملاً بهداشتی بوده و مخصوص نژادهای گوناگون این حیوانات خانگی است. اما این موضوع که از کدام فروشنده غذای خشک گربه را تهیه کنید، موضوع بحث ما در این نوشته است.

پخش غذای خشک گربه بالغ مغزدار رافینه

مقایسه محتوای غذای خشک و تر گربه

مقایسه محتوای غذای خشک و تر گربه

دو نوع خوراک مخصوص گربه ها وجود دارد که به خشک و تر معروف هستند. این که کدام یک سود بیشتری دارند، همواره موضوع مورد بحث بوده است. اما می خواهیم به مقایسه غذای خشک و تر گربه در اینجا بپردازیم تا اندکی پی به خصوصیات آنها ببریم.

در هر دو غذا عموماً از مواد اولیه یکسانی استفاده می کنند که در آن مقادیر بالایی پروتئین، ویتامین و مواد آلی وجود دارد. اما غذای خشک مناسب گربه ها است و آنها علاقه زیادی به آن نشان می دهند. این فرآورده بو نمی دهد، برای دندان مفید اند و ارزان هستند.

هر چند برای گربه های پیر خوب نیستند و همینطور به علت خشک بودن، کمبود آب بدن حیوان را برطرف نمی کند و امکان بروز مشکلات کلیوی وجود دارد.

اما نوع تر درصد بیشتری پروتئین دارد و موادی همچون کربوهیدرات کمتر در آن استفاده می گردد. از سویی لذیذتر است و گربه به علت رطوبتی که خوراک دارد، احتیاج به آب زیادی در طول روز نخواهد داشت. ولی قیمت آن بالا است و برای دندان نیز مضر می باشد.

می بینیم که هر دو نوع خوراک، ویژگی ها و مضراتی دارند. بیشتر متخصصین امور عنوان می کنند که بهتر است از هر دو غذا استفاده شود.

فروشنده غذای خشک گربه حاوی مرغ و سالمون

فروشنده غذای خشک گربه حاوی مرغ و سالمون

از بهترین فروشنده غذای خشک گربه حاوی مرغ و سالمون، می توان نوع درجه یک را تهیه کرد. این محصولات در بسته بندی های مختلفی ارائه می گردند و از سوی دیگر، توسط بهترین برندها فرآوری می گردند که می شود به غذای گربه رافینه اشاره کرد.

از طرفی، این نوع از غذا ترکیب شده از دو نوع گوشت بسیار مقوی است که برای بدن گربه مفید است. اما از عرضه کننده معتبر می توانید محصولاتی با این ویژگی های را بخرید:

• استاندارد هستند.
• مواد اولیه با کیفیتی دارند.
• برای همه رده های سنی مفید اند.
• حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشند.

گفتنی است، مشتریانی مانند فروشندگان جزئی خوراک حیوانات خانگی و تاجران می توانند با نرخ های مناسبی خرید را از این فروشگاه اینترنتی انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما