پخش عمده غذا تر سگ ویژه پت شاپ

غذا تر سگ ویژه پت شاپ را می توانید به صورت کلی، راحت و با قیمت های مناسب انجام دهید. در کنار این، مرکز پخش عمده، فراورده هایی را ارائه می کند که از دید کیفیت عالی و طبق استانداردها تولید شده اند. این غذا مقوی سگ ها را می توانید به سادگی نیز سفارش دهید که در ادامه بیشتر پیرامون این موضوع بحث می کنیم.

پخش عمده غذا تر سگ ویژه پت شاپ

مقایسه مشخصات غذا تر و خشک سگ

مقایسه مشخصات غذا تر و خشک سگ

دو نوع خوراک اصلی سگ وجود دارد که به خشک و کنسروی دسته بندی می شوند. اما احتمالاً برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش می آید که چه تفاوتی بین آنان وجود دارد؟ به همین علت ما در این بخش، به مقایسه و مشخصات غذا تر و خشک سگ می پردازیم.

نخستین موضوعی که نظر همه را جلب می کند، میزان رطوبت هر دو خوراک است. نوع تر، بین 60 تا بالای 80% رطوبت دارد، در حالی که غذاهای خشک، بین 3 تا 12 درصد رطوبت دارند. البته این مسئله باعث می شود تا ماندگاری نوع خشک، بیشتر باشد.

اما محصولات تفاوت های دیگری هم با هم دیگر دارند که این گونه می شود عنوان نمود:

• میزان کالری یا همان انرژی غذای تر بیشتر از نوع خشک است. به این ترتیب یک غذا مقوی سگ محسوب می شود.
• خوراک های خشک، به دندان های سگ می چسبند و به مرور باعث پوسیدگی شان می شود، در حالی نوع تر کمتر این عارضه را دارند.
• سگ ها بیشتر علاقمند به نوع تر خوراک هستند تا خشک. دلیل آن نیز بو و طعم بهتر می باشد.
• غذای های مرطوب، به علت داشتن میزان آب زیادی نسبت به نوع خشک، تامین کننده مایعات بدن حیوان نیز به شمار می رود.

قیمت عمده فروش غذا تر سگ

قیمت عمده فروش غذا تر سگ

آیا می دانید قیمت فروش غذا تر سگ به صورت عمده چند است؟ در این زمینه ضروری است تا اندکی شرح بیشتری ارائه شود. نرخ ها متفاوت اند. این موضوع بستگی به کیفیت خوراک دارد. یعنی هر چه مواد اولیه آن مرغوب و پر انرژی باشد، به همان میزان گرانتر است.

از طرفی، نباید مسئله شرکت هایی که زیر اسم برندهای گوناگون، به عرضه محصولات می پردازند، اشاره نکرد. آنان اصلی ترین مرجع ارزش گذاری می باشند. همینطور مارک های معروف عمدتاً با نرخ های بالاتری کالا را ارائه می دهند.

نوع بسته بندی و وزن هر بسته هم فرق می کند که باعث کاهش یا افزایش قیمت های می شود. در هر حال، می توانید تازه ترین نرخ را از این مجموعه به دست آورید و در کنار این، سفارش نوع درجه یک غذای تر سگ را هم ارائه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما