واردات غذا خرگوش پرمیوم با کیفیت عالی

از نمایندگی شرکت واردات غذا خرگوش پرمیوم با کیفیت عالی، می توان محصولاتی درجه یک را به دست آورد. این نوع از فرآورده ها را که کارخانه های معتبری ساخته اند، عرضه کننده به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. گفتنی است که به شکل عمده نیز می توان از این مرجع، خرید را انجام داد.

واردات غذا خرگوش پرمیوم با کیفیت عالی

جدول ارزش غذایی و کالری غذا خرگوش پرمیوم

 

جدول ارزش غذایی و کالری غذا خرگوش پرمیوم

خوراک هایی که برای حیوانات خانگی به ویژه خرگوش تولید می گردند، دارای انواع ترکیبات می باشند. در این جا می خواهیم نگاهی به جدول ارزش غذایی و کالری غذا خرگوش پرمیوم بیانداز‌یم که در هر 100 گرم به این ‌گونه است:

  • دارای 18% الیاف خام
  • دارای 16% پروتئین خام
  • دارای 9.5% رطوبت
  • 8% خاکستر خام
  • 3% چربی

البته خوراک هایی از این دست، به صورت گلوله ای تولید می شوند و کاملاً کارخانه از یک فرمول مشخصی بهره می برد. در این غذاها، از غلات و حبوبات گرفته تا مشتقات گیاهی، مواد معدنی، مواد افزودنی، دانه و غیره استفاده می نمایند. به این دلیل می باشد که به یک فرآورده عالی تبدیل شده است.

در هر حال، انواع گوناگونی از خوراکی های مقوی و مکمل برای جوندگانی همچون خرگوش وجود دارد که بسیار با ارزش هستند. شما هم اگر از چنین حیوانی نگهداری می ‌کنید، بهتر است تا به جدول ارزش غذایی و ترکیبات آن دقت فراوانی نمایید.

همچنین در کنار این مسائل، به موضوعاتی همچون بهداشتی بودن، رعایت استانداردها و تاریخ تولید و انقضا هم توجه داشته باشید. به این ترتیب است که خواهید توانست یک غذای عالی را برای خرگوش خود فراهم کرده و به رشد و نموی آن کمک کنید.

موضوع دیگری که به باید به آن پرداخت، این می باشد که حتماً سن، چگونگی زندگی، وزن و نژاد حیوان را در نظر گرفته و خوراک را در چند وعده غذایی برای خرگوش آماده کنید.

نمایندگی پخش بهترین غذا خرگوش پرمیوم در ایران

 

نمایندگی پخش بهترین غذا خرگوش پرمیوم در ایران

اگر به نمایندگی پخش بهترین غذا خرگوش پرمیوم در ایران مراجعه کنید، خیلی ساده می توانید محصولی فوق العاده با کیفیت را به دست آورید. شعبه متذکره، کالایی را عرضه می کند که بهترین برند آن را ساخته است و در زمره بهترین ها قرار می گیرد.

نمایندگی غذا خرگوش پرمیوم، عمده هم کالا را ارائه می دهد. بنابراین اگر کار و بار‌تان خرید و فروش چنین محصولاتی است، می توانید آسان و با قیمت های بسیار عالی مرغوب ترین این ماده را تهیه نمایید.

از طرفی، واردات غذا خرگوش پرمیوم به ایران را شرکت های معتبری انجام می دهند که از طریق مجموعه ما پخش آن صورت می گیرد. برای تهیه می توانید با شماره ‌ها و نشانی های شبکه های اجتماعی فروشندگان ما، تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما