معتبرترین سایت فروش غذای خرگوش خانگی

برای پیدا کردن معتبرترین سایت فروش غذای خرگوش خانگی بهتر است ابتدا با این حیوان دوست داشتنی و زیبا و با غذاهای مورد علاقه اش و به طور کلی با ذائقه اش آشنا شوید تا بهتر بتوانید به تهیه برنامه غذایی او رسیدگی نمایید. همچنین می توانید از غذاهای آماده ی موجود در فروشگاه هایی که غذای حیوانات خانگی می فروشند خریداری کنید. 

معتبرترین سایت فروش غذای خرگوش خانگی

فروش غذای تشویقی خرگوش

فروش غذای تشویقی خرگوشغذای
تشویقی خرگوش موجود نوعی غذای خشک خرگوش به منظور چاق شدن خرگوش می باشد.
در واقع اگر بخواهیم واضح تر توضیح دهیم در قبال کارهایی که مورد نظر شماست و می
خواهید که خرگوش خانگیتان انجام دهد به او جایزه می دهید و از این غذای تشویقی به
خرگوش می دهید و باعث تشویق او به انجام آن کار می شوید.

مانند رفتن به دستشویی
مخصوصی که برای خرگوشتان درست کرده اید و یا حمام کردن و یا در عوض گوش کردن به
حرف هایتان مانند دستورهایی همچون برو، بیا، بدو، بشین به او غذای تشویقی می دهید.


این غذای تشویقی ترکیبی از یونجه و دیگر موادی است که یک نوع خوراکی خوشمزه برای
خرگوش و سایر جوندگان مانند همستر و سنجاب می باشد.

جالب است بدانید که این غذا در
طعم های مختلفی همچون سیب، موز، توت فرنگی وجود دارد با بسته بندی های متنوع و جذاب
و اندازه های مختلف
.

قیمت خرید غذای خرگوش بصورت عمده ای

بهتر است خرگوش را در خانه نگهداری نکنید. فقط هنگام بازی کردن او را به خانه بیاورید. این نکته را بدانید که محل نگهداری خرگوش خانه نیست البته منظور بخش ساختمانی خانه است و نه حیاط خانه.

خرگوش هم مانند سایر حیوانات احتیاج به محیط باز دارد و.

مهمترین مشکلی که ممکن است برای خرگوش به وجود آید رشد بیش از حد دندان است همچنین وجود خرگوش در اتاق برای سلامت خود و اعضای خانواده تان نیز مضر می باشد واین به دلیل ریختن موهای بدنش بر روی فرش و موکت می باشد.


اگر در حیاط خانه از آن نگهداری می کنید مواظب باشید که از گیاهان سمی و یا سم پاشی شده نخورند.

اصلی ترین غذای خرگوش سبزیجات می باشد، البته نه همه نوع سبزیجات به طور مثال کاهوی گرد برای خرگوش مناسب نیست زیرا باعث مشکلات گوارشی و اسهال می شود.

 موارد زیر سبزیجات مناسب و مفیدی است که برای خرگوش توصیه می شود:

  • هویج
  • کاهو
  • کرفس
  • انواع کلم اعم از بروکلی، برگ، چینی، پیچ
  • شبدر
  • انواع سبزی خوردن اعم از نعنا، ریحان، جعفری، شوید، گشنیز
  • برگ و ساقه تربچه 

خوردن بعضی از میوه ها نیز برای خرگوش مفید است . علف تازه و یونجه مرغوب نیز مورد علاقه خرگوش می باشد و در عوض گندم و ارزن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

غذاهای آماده موجود در بازار نیز از جمله غذاهایی است که برای خرگوش مفید می باشد

البته نباید در مصرف اینگونه غذاها به خرگوش زیاده روی کنید زیرا باعث چاقی و مشکلات گوارشی می شوند.

این غذاها چربی زیادی دارد اما به علت دارا بودن املاح و مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز جوندگان باید در رژیم غذایی آنان جای گیرد و به طور منظم در فواصل زمانی مناسب داده شود.

این غذاها در فروشگاه هایی که مواد غذایی حیوانات خانگی فروخته می شود به وفور یافت می شود و قیمت خرید این غذاهای آماده با توجه به حجم و بسته بندی شان متفاوت می باشد

اما در کل قیمت بالایی ندارند و اگر در کنار تغذیه مناسبی که خودتان در خانه به خرگوش می دهید استفاده کنید هزینه ی چندانی برای شما ندارد

 

برای اطلاع از قیمت خرید غذای خرگوش بصورت عمده با مرکز فروش همراه باشید.


بزرگترین تولید کننده غذای خرگوش در ایران

بزرگترین تولید کننده غذای خرگوش در ایران

بهتر است ابتدا بدانید که غذای آماده شده مورد علاقه خرگوش بالانس شده با اسید های آمینه غنی شده با ویتامین و مواد معدنی  می باشد.

برای خرید خوراک خرگوش مناسب، باید مطمئن شوید که به جهت استفاده اختصاصی خرگوش می باشد و سرشار از ویتامین ها ونیازمندی‌های خرگوش و حفظ سلامت و تقویت ناخن‌ها و دندان‌های خرگوش تولید شده باشد.

اگر در غذای آماده ای که خریداری می کنید، از مواد طبیعی، ریزمغذی‌ها و محصولات گیاهی مرغوب نیز، بهره گرفته شده باشد بسیار بهتر و جهت رشد خرگوش مفیدتر می باشد.


روند تولید این نوع غذاها باید بهداشتی و اختصاصی خرگوش و جوندگان باشد تحت نظارت دامپزشکان و متخصصان صورت بگیرد و با معده حساسی که خرگوش دارد سازگاری داشته باشد، شاید جالب باشد بدانید که خرگوش معده بسیار کوچک و حساسی دارد و باید غذاها را در حجم کم به او بدهید تا فرصت کافی برای هضم غذا داشته باشد.

در بعضی از این مکمل های خوراکی میوه های خشک و یا مخلوطی از آن در غذا استفاده شده که از نظر تامین ویتامین مورد نظر خوب است. این نوع خوراکی ها در قالب بسته بندی های متفاوتی از جمله قوطی و یا کاغذ و مقوا عرضه می شود. برای اطمینان بیشتر بهتر است به دامپزشک مراجعه کنید و از نژاد و نوع تغذیه ی خرگوش تان به خوبی مطمئن شوید.

بزرگترین
تولید کننده ی غذای خرگوش در ایران کدام است؟
با
وجود برندهای معروف و معتبر اروپایی و آمریکایی در زمینه غذای حیوانات خانگی 
در کشور عزیزمان نیز چندی است که تولید کنندگان و متخصصان دام پزشکی وارد عرصه
تولید شده اند و این محصول را نیز به لیست تولید داخل اضافه نموده
اند.  

بهترین برند غذای خرگوش موجود در بازار

پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه به دنبال برند و بهترین آن باشید ابتدا خرگوش و سیستم بدنی و نژاد آن را کامل بشناسید و با نوع غذا خوردن و ویتامین هاو املاح و مواد معدنی که باید در دوران مختلف زندگی اش از جمله نوزادی بزرگسالی  به بدنش برسد آشنایی کامل پیدا کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

اگر هم خرگوش خانگی دارید و اطلاعی ندارید اطلاعاتتان را کامل کنید آنوقت متوجه می شوید که این حیوان دوست داشتنی معده ای بسیار کوچک دارد و شما با در نظر گرفتن رژیم غذایی مناسبش می توانید به او غذا داده و در کنارش از غذاهای آماده ایرانی و خارجی موجود در بازار در فواصل مناسب استفاده کنید.

فقط کمی حوصله و وقت می خواهد آن هم نه زیاد .

یکی از ویژگی غذاهای خارجی این است که تنوع برند و محصول زیادتر با گستره فراوان تری دارد به طور مثال میان وعده هایی با نام اسنک که در کنار غذای خانگی برای تقویت نوزاد حیوان و جلوگیری از بیمار شدن آن در بزرگسالی می شود از نمونه های غذای خرگوش خانگی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما