معتبرترین سایت فروش خوراک همستر

سایت فروش خوراک همستر، راهی آسان برای تامین غذایی کامل، برای این جونده آرام است. همسترها جوندگانی آرام و جذاب هستند که از آنها به عنوان حیوان خانگی یا پت استفاده می کنیم.
مسئله مهم در نگهداری این حیوان، تهیه غذای آن می باشد. غذای همستر را می توان، به صورت خانگی تهیه کرد و یا از طریق پت شاپ ها یا سایت های معتبر فروش غذای حیوانات خانگی آن را خریداری نمود. خرید غذای آماده همستر، به دلیل دارا بودن تمام مواد غذایی مورد نیاز حیوان بهتر است و هم هزینه کمتری دارد.

معتبرترین سایت فروش خوراک همستر

انواع غذای مورد علاقه همستر

انواع غذای مورد علاقه همسترهمستر از خانواده موش هاست؛ بنابراین جونده و همه چیز خوار است. این حیوان کوچک بسیار اقتصادی است و کم غذا می خورد. با این حال علاقه زیادی به برنج، سیب زمینی، گوشت، تخمه و کره بادام زمینی دارد. در مقابل از ترشی جات خوشش نمی آید.
چنانچه از همستری نگهداری می کنید بهتر است بدانید، که این حیوان پرخوری نمی کند و غذای خود را درون گونه هایش مخفی کرده و به گوشه ای رفته ، دهانش را خالی می کند و سپس غذایش را می خورد. یا به عبارتی غذایش را در دهانش مخفی می کند.
برای تهیه غذای این موجود کوچک باید تدبیری بیندیشید تا تمام مواد مورد نیاز بدنش مانند ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات ها به درستی تامین شود. مطمئنا این کار سخت بوده و هزینه زیادی هم دارد. از طرفی با تهیه غذای خانگی، همستر ، قسمت هایی از غذا را که دوست دارد خورده و بقیه را نمی خورد.

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، راه بهتری هم وجود دارد؛ تهیه غذای آماده همستر یا پلت. پلت غذای همستر، معمولا به شکل بیسکویت های کوچکی هستند که تمام نیاز های غذایی همستر به صورت متعادل در آن وجود دارد. همستر ها به دلیل تکراری بودن طعم پلت ممکن است چندن رغبتی به ان نشان ندهند.

برای رفع این مشکل می توان هر روز کمی از غذای مورد علاقه شان مانند کره بادام زمینی و یا انواع تخمه را پس از خوردن غذا به آنها داد. با این کار آنها به خوردن پلت هم عادت می کنند.

فروش ویژه غذای همستر

امروزه میل به نگهداری از حیوانات خانگی در بین مردم افزایش یافته است. نیاز اصلی این حیوانات و دغدغه صاحبان آن ها تهیه غذای مناسب است. البته بیشتر مردم با غذای حیوانات آگاهی کافی ندارند و چنانچه خود اقدام به تهیه غذا کنند ممکن باعث بیماری حیوان هم بشوند.

درست است که همستر ها همه چیز خوار هستند و می توان باقی مانده غذا را را هم به آن ها داد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که با این کار ممکن است حیوان بیمار شود. برای مثال دادن غذاهای قندی و شیرین به همستر باعث دیابت می شود زیرا این حیوان مستعد دیابت است.

میوه و سبزیجات نیز باید هفته ای یکبار داده شود در غیر این صورت باعث دل درد همستر می شود. غذاهای چرب ممکن است به داخل لپ همستر چسبیده و باعث بیماری شود. برای حفظ سلامت و مقاومت دندان، همستر باید هر هفته، دانه های سفت و محکم بخورد.

با توجه به گفته های بالا، تهیه غذای آماده برای همستر بسیار راحت تر و مفید تر خواهد بود. غذا های آماده همستر بسیار متنوع هستند. شرکت های تولید کننده، با استفاده از بهترین غلات، میوه ها و مکمل ها، پلت های خوش طعم و با کیفیت به بازار عرضه می کنند.

تولید غذای همستر در کارخانه، با تکنولوژی های روز دنیا و تحت کارشناسی های دقیق صورت می گیرد. بدین ترتیب صاحبان همستر با خیالی آسوده می توانند از مراکز فروش غذای همستر، پلت مورد نظر خود را انتخاب کرده و از بابت ارزش غذایی پلت ها مطمئن باشند.

پلت غذای همستر، با انواع ویتامین ها، کربوهیدرات ها، سبزیجات، لبنیات و اسانس ها غنی می شود. غذای آماده همستر به صورت اینترنتی، مستقیم و با هزینه ای مناسب به صورت ویژه و عمده به فروش می رسد.

بزرگترین وارد کننده غذای همستر

بزرگترین وارد کننده غذای همسترمتاسفانه در حال حاضر بیشتر غذای همستر ها از خارج از کشور تامین می شود که باعث خروج ارز از مرز های کشورمان شده است. این محصولات بیشتر از کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند و چین وارد می شوند. این کشور ها بزرگترین تولیدکنندگان غذای حیوانات خانگی بوده و به تمام نقاط جهان پلت انواع حیوانات خانگی را صادر می کنند.

شرکت های ایرانی نیز در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی، از جمله همستر فعالیت دارند. این شرکت ها، با بهره گیری از دستگاه های مدرن، پلت غذای انواع حیوانات خانگی را تولید می کنند که بسیار با کیفیت است. همچنین، این شرکت ها توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت، گواهینامه های معتبر بین المللی را دریافت کنند. 
شرکت های وارد کننده غذای همستر، علاوه بر تامین غذای این حیوان، خدمات دیگری را نیز ارائه می دهند: مانند خدمات پزشکی و بهداشتی، لوازم سرگرمی همستر و …
غذای وارداتی همستر به صورت خشک و نیمه خشک و کنسروی می باشد که هر کدام مزیت های خود را دارد. برای مثال غذای خشک همستر ماندگاری بالایی دارد و صاحب همستر به راحتی می تواند برای مدت بیشتری از آن استفاده کند. اما غذای کنسروی، معمولا آبدار است و باید زود مصرف شود. خرید غدای خشک مقرون به صرفه تر است. در هر صورت غذای همستر باید تنوع داشته وحیوان از هر دو مورد استفاده کند.

خرید بی واسطه غذای همستر

اگر شما هم در خانه، همستر دارید حتما دوست دارید تا غذای همستر تان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. باید بدانید غذای همستر بسیار متنوع  است. هم از نظر ترکیبات غذایی و هم از نظر بسته بندی. همستر هم مانند سایر موجودات به انواع مواد غذایی نیاز دارد و این شما هستید که با انتخاب تان سلامتی را برای حیوان انتخاب می کنید.
پلت غذای همستر، با طعم ها و ترکیبات مختلف و در بسته بندی های گوناگون عرضه شده تا خریدار قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد. برای تهیه این پلت به صورت بدون واسطه و مستقیم، می توان به پت شاپ های آنلاین مراجعه کرد. در این پت شاپ ها انواع غذای همستر با توضیحات کامل برای خریدار ارائه می شود. در این صورت صاحب همستر با خیال راحت می تواند غذایی سالم و کامل برای همستر خود تهیه کند. در این بین غذای آماده ایرانی قیمت بسیار مناسب تری دارد که از نظر ارزش غذایی مانند نمونه های خارجی هستند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما