مرکز پخش کنسرو توله سگ طعم گوساله

مرکز پخش کنسرو سگ ارائه کنسرو سگ و توله سگ در انواع مختلف را به صورت عمده و با نرخ ویژه در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد. کنسرو توله سگ طعم گوساله یکی از محصولات با کیفیت این نمایندگی است که برای سگ های کوچک با نژاد های مختلف فرموله شده است. در ادامه این نوشته در خصوص عواملی که بر روی این محصول تاثیرگذار هستند صحبت خواهیم نمود.

مرکز پخش کنسرو توله سگ طعم گوساله

عوامل مهم در کنسرو توله سگ طعم گوساله

عوامل مهم در کنسرو توله سگ طعم گوساله

عوامل زیادی هستند که در تولید کنسرو توله سگ طعم گوساله مهم هستند و بر کیفیت آن اثر می گذارند. برخی از این عوامل عبارت‌ اند از:

جنس ظرف کنسرو: جنسی که برای ظروف این کنسرو های سگ باید مورد استفاده باشد بسیار مهم است و باید از ظروف پلیمری درجه یک و یا قوطی های ضد زنگ برای غذای سگ کنسروی استفاده شود تا در هنگام فرایند تولید بتوان به آسانی آن ها را عاری از میکروب ها نمود.

وکیوم ظرف: ظرف کنسرو باید به خوبی وکیوم شود تا از ورود هوا و هر گونه آلودگی به درون آن پیشگیری شود.

کیفیت مواد اولیه: در ساخت این نوع کنسرو باید از گوشت گوساله سالم و تازه استفاده شود تا در سلامتی و شادابی سگ ها موثر واقع شود.

استفاده از مواد مغذی: چون توله سگ ها در سن رشد هستند و به انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد کافی خود نیاز دارند، بنابراین باید از ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین دی، ویتامین ای، ویتامین آ، آهن و کلسیم در کنسرو توله ها استفاده شده باشد.

روش تولید: روش ساخت کنسرو بسیار حائز اهمیت است زیرا نشان دهنده بهداشت و سلامتی محصول است. باید از ماشین آلات پیشرفته و بدون دخالت دست در ساخت کنسرو سگ بهره گرفت و بر اساس استاندارد های روز دنیا این خوراک را تولید نمود.

ارائه کنسرو توله سگ طعم گوساله

ارائه کنسرو توله سگ طعم گوساله

ارائه کنسرو توله سگ طعم گوساله با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در حجم زیاد در این نمایندگی صورت می پذیرد.

برای آگاهی از قیمت این محصول در بازرگانی دارا پت با همکاران ما به واسطه راه های ارتباطی این سایت تماس بگیرید تا مشاوره های لازم در این زمینه به شما داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما