مرکز پخش غذای خشک سگ

برای خرید غذای خشک سگ با قیمت مناسب و در حجم زیاد می توانید از طریق مرکز پخش غذای سگ اقدام کنید و این نوع از خوراک را برای سگ سفارش دهید. ما در این نوشته پیرامون روش تولید غذای خشک برای سگ سخن خواهیم گفت. همچنین به معرفی مرکز ارائه غذای سگ عمده خواهیم پرداخت. لطفاً برای توضیح های جامع تر با ما همراه شوید.

مرکز پخش غذای خشک سگ

روش تولید غذای خشک سگ

روش تولید غذای خشک سگ

آیا در خصوص روش تولید غذای خشک سگ چیزی می دانید؟ در این بخش از نوشته قصد داریم در این زمینه که چگونه غذای خشک برای سگ تولید می گردد گفتگو نماییم.

همانگونه که می‌ دانید غذای خشک سگ برای سلامتی دندان ها و بهداشت دهان سگ بسیار مفید است. زیرا هم با جویدن این غذا و هم به سبب مواد افزودنی مفید در آن، سبب می شود تا از تجمع باکتری ها در دندان های این حیوان پیشگیری گردد.

حال که به اهمیت غذای خشک سگ پی بردیم، در زمینه مراحل تولید آن حرف می زنیم. خوراک سگ خشک را طی چندین مرحله تولید می کنند. در مرحله ابتدایی، مواد اولیه غذایی را به همراه ویتامین های مورد نیاز اضافه می کنند.

در قدم بعدی اقدام به پخت غذا می کنند. سپس غذا را درون قالب های ویژه ای که برای شکل دادن به خوراک است می گذارند و غذا را به اشکال گوناگونی نظیر دایره، مثلث، استخوان، مربع، ستاره و یا گلوله ای شکل در می آورند.

سپس غذا های قالب زده شده را در آون های ویژه ای بر روی سینی های مخصوص می گذارند تا خشک شوند. وقتی مقدار رطوبت غذا به حد مطلوب حدود 7 تا 8 درصد رسید آن را از آون خارج کرده و سپس می گذارند سرد شود. در مرحله بعد آن ها را به صورت دقیق وزن نموده و به مرحله بسته بندی می فرستند. سپس اقدام به بسته بندی آن کرده و به بازار فروش ارسال می کنند.

ارائه دهنده غذای خشک سگ

ارائه دهنده غذای خشک سگ

شرکت بازرگانی دارا پت ارائه دهنده غذای خشک سگ در حجم زیاد و با نرخی ویژه می باشد. این مرکز، غذای سگ خشک را به صورت مستقیم از کارخانه داران خریداری می نماید و در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد.

اگر می خواهید در خصوص قیمت غذای سگ و سایر خدمات این مجموعه مانند تضمین خرید و مدت زمان ارسال محصول اطلاعات بیشتری کسب نمایید، لطفاً از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما