مرکز عرضه غذای سگ ایرانی

مرکز عرضه غذای سگ ایرانی ارائه دهنده بهترین خوراک برای این حیوان در بسته بندی های مختلف می باشد. اگر در گروه کسانی هستید که به تجارت این محصول مبادرت می ورزید به شما توصیه می نماییم که خرید عمده این محصول را از دست ندهید. ارزش غذایی انواع غذای سگ ایرانی موضوعی است که قصد داریم در این مقاله راجع به آن صحبت نماییم.

مرکز عرضه غذای سگ ایرانی

ارزش غذایی انواع غذای سگ ایرانی

ارزش غذایی انواع غذای سگ ایرانی

از لحاظ ارزش غذایی، انواع خوراک سگ ایرانی در درجه بالایی قرار دارند. انواع ویتامین ها و مواد معدنی مغذی که برای سگ ها لازم است را می توان در این برند های ساخت کشور یافت.

همانطور که شما نیز می دانید سگ ها دارای نژاد های متفاوتی هستند که از لحاظ نوع تغذیه با یکدیگر تفاوت هایی دارند. همچنین سن یک عامل تاثیرگذار در نوع خوراک سگ به شمار می رود. به عبارت دیگر باید بگوییم سگ های بالغ از رژیم غذایی متفاوت با توله ها برخوردارند.

همچنین سگ هایی که از سن زیادی برخوردارند نیز نوع و مقدار خوراکشان با سگ های سنین دیگر متفاوت می باشد. بنابراین دانستیم که گونه و سن سگ بر نوع غذایی که مصرف می نماید تاثیرگذار است.

امروزه تولید کنندگان داخلی، همراستا با رقیبان خارجی خود در این عرصه فعالیت نموده و خوراک باکیفیت و کاملاً سالم را وارد عرصه دنیای تجارت غذای سگ نموده اند.

غذا هایی که علاوه بر دارا بودن پروتئین ها و انرژی مورد نیاز بدن این حیوان، دارای ویتامین های افزوده برای سلامتی سگ ها به شمار می رود. همچنین این غذا ها که ارزش تغذیه ای فراوانی برخوردارند، بسیار متنوع بوده و تنوع سلیقه غذایی حیوان را برآورده می نمایند.

بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات ایرانی را خریداری نمایید.

تولیدکننده غذای سگ ایرانی

تولیدکننده غذای سگ ایرانی

تولیدکننده غذای سگ ایرانی برای عرضه محصولات خود به بازار عواملی همچون کیفیت محصول، قیمت غذای سگ، نرخ تورم و ارز، نوع بسته بندی، حجم سفارش و بسیاری پارامتر های دیگر را باید مدنظر قرار دهد.

قیمت محصول بر اساس کیفیت مواد اولیه، برند سازنده، بسته بندی آن، روش ساخت و ماشین آلات به کار رفته، وزن و مقدار سفارش، قیمت ارز در بازار و تورم موجود در آن تعیین می گردد.

شما می توانید غذای ایرانی سگ را به صورت عمده و با نرخی استثنایی از این مرکز فروش تهیه نمایید. برای آگاهی از قیمت سفارش محصول و سایر خدمات بازرگانی دارا‌پت با راههای ارتباطی ما تماس برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما