مرکز خرید کنسرو گربه ارزان

خرید کنسرو گربه ارزان را می توانید از مرکز پخش کنسرو گربه و یا مرکز پخش غذای حیوانات خانگی فراهم کنید. ما در این مقاله به معرفی انواع کنسرو حیوانات خواهیم پرداخت و شما را با این نوع از غذای مرطوب آشنا خواهیم نمود. اگر شما در دسته تجاری هستید که می خواهید پیش از خرید این محصول با ویژگی های آن آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که این نوشته را حتماً مطالعه کنید.

مرکز خرید کنسرو گربه ارزان

معرفی انواع کنسرو حیوانات

 معرفی انواع کنسرو حیوانات

این قسمت از متن را به معرفی انواع کنسرو حیوانات اختصاص داده ایم.

در ابتدا باید عرض کنیم که محصولاتی را که ما با نام کنسرو می شناسیم در تهیه آن ها از فرآیند هایی مختلفی استفاده شده است. به عبارت دیگر برای تولید آن ها پروسه های مختلفی طی می شود تا محصول تولید شده را کنسرو بنامیم.

مراحلی چون تمیز کردن، شستشو، پختن، استریلیزه کردن و در نهایت بسته بندی باید در کارخانه های کنسرو سازی صورت گیرد تا غذای کنسرو شده از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد.

در بسته بندی انواع غذا های کنسرو حیوانات از ظروف مخصوص پلاستیکی و یا ظروف فلزی یا همان قوطی ها استفاده می نمایند. کنسرو های گربه و سگ و یا دیگر حیوانات را در بسته هایی با وزن های مشخصی مانند وزن های 100 گرمی، 400 گرمی و یا 800 گرمی قرار می دهند.

کنسرو هایی که برای توله سگ ها و گربه ها و یا سگ ها و گربه های بالغ و یا ماده سگ ها و یا گربه های مریض تولید می شود، تفاوت هایی از لحاظ میزان پروتئین، املاح و مواد مغذی موجود در آن ها دارد. حتی از لحاظ چگالی غذا نیز در غذا های استارتر تفاوت هایی با سایر غذا ها وجود دارد.

کنسرو های استارتر از چگالی بالاتری متناسب با معده کوچک گربه ها و سگ های توله و یا وضعیت مادران شیرده و باردار تهیه می شوند.

کنسرو های ریکاوری نیز برای شرایط بیماری و بارداری این حیوانات تهیه می شوند که انرژی مورد نیاز را به بدن این حیوان های خانگی باز می گردانند.

پخش ویژه کنسرو گربه ارزان

پخش ویژه کنسرو گربه ارزان

کنسرو گربه ارزان در این مرکز به صورت ویژه پخش و عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی دارا‌پت با ارتباط مستقیم با کارخانه تولید غذای حیوانات خانگی عرضه کننده بهترین کنسرو گربه با مناسب ترین قیمت می باشد.

برای اطلاع از قیمت عمده محصول و دیگر خدماتی که در این مجموعه صورت می پذیرد، لطفاً از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما