مرکز خرید غذای انواع حیوانات خانگی

خرید غذای انواع حیوانات خانگی با قیمت مناسب و کیفیت خوب یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی است که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند. حیوانات خانگی نیز مانند انسان ها برای اینکه سالم بمانند به غذای سالم و مواد مغذی مختلفی نیاز دارند. شما با مرکز خرید غذای انواع حیوانات خانگی با برند های مختلف و قیمت های گوناگون روبرو می شوید که می تواند شما را سرگردان کند. شما می توانید سالم ترین برند مواد غذایی مختلف برای انواع حیوانات خانگی را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید.

مرکز خرید غذای انواع حیوانات خانگی

خرید ارزان غذای حیوانات خانگی

خرید ارزان غذای حیوانات خانگی

حیوانات خانگی برای اینکه بیمار نشوند و عمر بیشتری داشته باشند به مواد ضروری زیادی مانند پروتئین ها، آمینو اسید ها، اسید های چرب ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی احتیاج دارند. و این موضوع در تهیه غذای حیوانات خانگی اهمیت زیادی دارد. شما نمی توانید از هر جایی غذای حیوان خانگی خود را تهیه کنید و هر غذایی هم نمی توانید به آنها بدهید.

وقتی شما وارد یک فروشگاه غذای حیوانات خانگی می شوید با انبوهی از برند ها با قیمت های مختلف مواجه می شوید. اما همه آنها برای حیوان خانگی شما مناسب نیستند. علاوه بر این قیمت غذای خانگی خیلی مهم است چرا که شما روزانه چندین بار باید به حیوان خود غذا بدهید و اگر غذای خریداری شده گران باشد، شما باید ماهیانه هزینه زیادی پرداخت کنید. اگر شما محدودیت مالی داشته باشید، این موضوع ممکن است سبب شود نتوانید از عهده هزینه های حیوان خانگی خود بر آیید و حتی مجبور به دل کندن از حیوان محبوب خود شوید.

مواردی هم وجود دارد که حیوان خانگی شما تنها غذای خاصی می خورد که در هر فروشگاهی پیدا نمی شود و اگر هم جایی آن را عرضه کند از شما درخواست مبلغ زیادی می کند. برای افرادی که چندین حیوان خانگی دارند و یا شغلشان پرورش یک یا چند نوع حیوان خانگی است، این موضوع اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند، چرا که تامین غذای آنها هزینه زیادی دارد. پس با توجه به موارد گفته شده خرید غذای خانگی ارزان قیمت با کیفیت مناسب اهمیت زیادی پیدا می کند.

یک راه حل برای این موضوع خرید عمده غذای خانگی است. اگر بتوانید جایی پیدا کنید که فروش عمده غذای حیوانات می پردازد، می توانید غذای حیوان یا حیوانات خانگی خود را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

قیمت روز انواع غذای حیوانات خانگی

قیمت غذا های خانگی تا حد زیادی به کیفیت آنها بستگی دارد. میزان کیفیت تا میزان زیادی به روش تولید غذای حیوانات خانگی بستگی دارد. شما باید توجه داشته باشید که قیمت بالا لزوما به معنی کیفیت بالا نیست.

اگر چه هر غذای ارزان قیمتی نیز توصیه نمی شود. به عنوان مثال برخی از تولید کنندگان با افزودن فیلر های گیاهی مانند ذرت و گندم یا نشاسته های غذایی مانند گیاه تاپیوکا اقدام به تولید غذای ارزان قیمت می کنند.

اما استفاده از این نوع غذا ها برای حیوانات گوشت خوار مناسب نیست. چرا که هضم ذرت و گندم برای این نوع حیوانات سخت است و آنها را سیر هم نمی کند.

در این صورت شما مجبور می شوید غذای بیشتری تهیه کنید. مهم ترین موضوع تامین مواد مغذی مورد نیاز حیوان خانگی شماست. شما باید غذای حیوان خود را از تولید کنندگان و فروشندگانی تهیه کنید که امتحان خود را پس داده باشند، تا بتوانید با اطمینان خاطر از محصولات آنها به حیوان خود بدهید.

به شما پیشنهاد می کنیم در تهیه غذای حیوانات خانگی یا پتی فود موارد زیر مورد توجه قرار دهید.

  • یک فهرست طولانی از مواد اولیه و مغذی همیشه به معنای کیفیت بالای محصول نیست و ممکن بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد تا اینکه نیاز های حیوان شما را تامین کند. به عنوان مثال گربه ها بیشتر به پروتئین نیاز دارند و غذا های حاوی کربوهیدرات و گیاهان چندان برای آنها مناسب نیست.
  • توجه داشته باشید که چه نوع ضایعاتی و با چه کیفیتی برای تهیه این محصول استفاده شده است.
  • کیفیت ضایعات استفاده شده در هر تولید کننده ای متفاوت بوده و بهترین کار این انتخاب یک تولید کننده با قوانین کنترل کیفیت سخت می باشد.
  • در هنگام تهیه غذا های خام توجه کنید که حاوی انگل یا باکتری نباشند، چرا که ممکن است به دندان حیوان شما آسیب برسانند و سبب ترک خوردن آن شوند.
  • از مواد غذایی استفاده کنید که در بسته بندی نچسب قرار داده شده اند.
  • وارد شدن مواد شیمیایی به بدن حیوانات می تواند باعث بیماری آنها شود. برای جلوگیری از این موضوع از غذا های فرآوری شده که حاوی مقادیر زیادی مواد شیمایی هستند، استفاده نکنید.

فروشگاه بزرگ غذای حیوانات خانگی

فروشگاه بزرگ غذای حیوانات خانگی

اگر شما چند نوع حیوان خانگی داشته باشید و یا در زمینه پرورش حیوانات خانگی مختلف فعالیت دارید، روزانه نیاز به تهیه مواد غذایی و مکمل های غذایی مختلف و زیادی دارید.

اگر از حیوانات متنوعی نگهداری می کنید، تهیه نیاز های غذایی آنها دشواری بیشتری نیز دارد، چرا که هر یک از آنها نیاز های غذایی مخصوص به خود را دارند و ممکن است مجبور باشید برای خرید غذای انواع حیوانات خانگی خود به فروشگاه های مختلف مراجعه کنید.

حتی اگر یک حیوان خانگی داشته باشید باز هم نیاز به مواد غذایی مختلفی دارید.

وجود یک فروشگاه غذایی بزرگ که بتوانید همه نیاز های خود را از آن تامین کنید، کمک زیادی به شما کمک می کند و شما را از مراجعه به فروشگاه های مختلف و صرف وقت و هزینه زیاد بی نیاز می کند.

ساده ترین روش تهیه غذای حیوانات خانگی

شاید با وجود این همه فروشگاه که اقدام به فروش انواع  غذای حیوانات خانگی در برند های مختلف داخلی و خارجی می کنند، انتخاب برای شما سخت باشد. توجه داشته باشید یک برند یا فروشنده ایده آل وجود ندارد. برای اینکه به آسانی بتوانید غذای مناسب حیوان خانگی خود را تهیه کنید، در گام اول باید با دامپزشک حیوان خود مشورت کنید.

زیرا که هر حیوانی با توجه به سن و نژادش نیاز به رژیم غذایی مناسب خود را دارد.

مثلا ممکن است به برخی از مواد غذایی که در بعضی از برند ها وجود دارد، حساسیت داشته باشد. دامپزشک می تواند چند نوع غذا یا برند به شما معرفی کند. خودتان هم می توانید از روی نمودار تغذیه روی جعبه مواد غذایی، متوجه شوید که نیاز های غذایی حیوان شما را تامین می کندو با شرایط او سازگاری دارد یا خیر.ساده ترین راه تهیه از مرکز معتبر و با تجربه میباشد.

6

    • سلام ارسلان عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را تکمیل کرده تا مشاورین مجموعه با شما در تماس باشند و با از طریق شماره مندرج تماس بگیرید.

  1. خیلی خوبه ک به راحتی میشه دست پیدا کرد به غذای حیوانات خانگی متشکر از وقتی ک میزارید

  2. با سلام و احترام. مطالب داخل سایت که گذاشتید جامع و کامل بود. متشکرم از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما