مرکز توزیع غذای ماهی کپور در سد به قیمت عمده

شرکت تجاری دارا پت، مرکز توزیع غذای ماهی کپور در سد و همچنین نمونه های رودخانه ای و گرمابی می باشد. آنها را به قیمت عمده و ارزان در دسترس خریداران متعدد قرار می دهد. ضمن این که با برند معروف microlife نیز فرآورده ها را عرضه می کند. گفتنی است که آنان بسته بندی شده بوده و هر یک هم دارای وزن های متغیری اند.

مرکز توزیع غذای ماهی کپور در سد به قیمت عمده

موانع صادرات انواع خوراک ماهی کپور

موانع صادرات انواع خوراک ماهی کپور

انواع خوراک ماهی کپور به خارج از ایران توسط شرکت های گوناگون تجاری ارسال می گردند. ولی در این عرصه یک سری از موانع صادراتی هم وجود دارند، می دانید آنها کدام ها هستند؟ بی گمان دانستن این مسئله به تجار کمک خواهد کرد تا بهتر از پس این سدها بر بیایند، در زیر موضوعات مختلف بررسی می شوند:

  • در دهه های گذشته بزرگترین مانع را می توان تحریم ها عنوان کرد. از یک طرف بازرگانان قادر به بازاریابی درست نیستند، در صورت فروش، نمی توانند پول خود را به راحتی دریافت کنند.
  • موضوع بعدی، عدم داشتن استانداردهای لازم در این عرصه می باشد که کمتر شرکت تولیدکننده به این مسئله توجه دارد. پس خرید و انتقال دادن یک کالای خوب، کار چندان ساده ای نیست.
  • مورد دیگر در این عرصه، عدم بازاریابی خوب در کشورهای مقصد، عدم بررسی شرکت های رقیب و همچنین مشکلات گمرکی می باشد که گاهی با سنگ اندازی‌ هایی همراه است.

بازار خرید غذای ماهی کپور درجه یک در سد

بازار خرید غذای ماهی کپور درجه یک در سد

در خصوص بازار خرید غذای ماهی کپور در سد با کیفیت درجه یک باید بگوییم که چنین فرآورده هایی مشتریان زیادی دارند. این خریداران را می توان به دو دسته اصلی یعنی پرورش دهندگان و صادرکنندگان‌ تقسیم کرد. آنها طبعاً نمونه فرآورده های مختلف را تهیه می کنند که به بخش هایی مثل مخصوص آبزیان مولد و پرواری منقسم می گردند. به هر حال چند فاکتور دیگر هم در داد و ستد محصولات مهم اند.

اول این که دسترسی ساده را باید فراهم آورد، مثل شرکت دارا پت که به صورت آنلاین توزیع را انجام می دهد و به این ترتیب مشتریان بدون حضور در محل فروش، از هر جایی که بخواهند، می توانند درخواست را ارائه دهند. در ثانی، با کیفیت خوب و استاندارد فرآورده ها عرضه گردند. ثالثاً آنها را با قیمت ارزان به فروش رساند. اینها به بازار چنین محصولاتی کمک زیادی می کند و می تواند سود خوبی هم داشته باشد.

3

  1. سلام درود بر شما. بنده جایگاه پرورش ماهی خوراکی از نوع قزل آلا را دارم شما خوراک این نوع ماهی را هم دارید؟
    اگر دارید چطور می توانم مقداری به صورت نمونه خریداری کنم؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  2. من پرورش دهنده ماهی کپور هستم. از سایت شما غذای ماهی خریدم و رشدی بسیار خوبی در ماهیانم دیدم. متشکرم از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما