مرجع عرضه کنسرو استارتر سگ

برای تهیه کنسرو استارتر سگ می توان به مراجع عرضه و فروش کنسرو سگ مراجعه نمود. عموماً این مراکز بهترین برند های غذای کنسروی سگ را در وزن های مختلف ارائه می دهند. ما در این مقاله قصد داریم درباره طرز تهیه کنسرو استارتر سگ صحبت نماییم. همچنین یکی از معتبرترین فروشندگان این محصول را به شما معرفی نماییم. لطفاً برای توضیح های مفصل تر در این زمینه با ما تا انتهای این پست همراه باشید.

مرجع عرضه کنسرو استارتر سگ

طرز تهیه کنسرو استارتر سگ

طرز تهیه کنسرو استارتر سگ

ما در این بخش از نوشته می خواهیم درباره طرز تهیه کنسرو استارتر سگ ها گفتگو نماییم. اما پیش از آن لازم است کمی درباره غذای استارتر سگ صحبت شود.

استارتر یک کلمه انگلیسی است و به معنی شروع کننده می باشد. همانطور که از آن نام این غذا پیدا می باشد برای شروع غذادهی به سگ های توله طراحی شده است. البته از این غذا برای سگ های مادر در چند هفته آخر بارداری و اوایل شیردهی آن ها نیز استفاده می کنند.

پروتئین ها و ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این غذا برای کمک به رشد و تقویت استخوان ها و مفاصل نوزاد سگ ها بسیار مفید می باشد. خوردن استارتر های کنسروی با درصد رطوبت بالایی که دارد و در اندازه های کوچکی که تهیه می شود برای این سگ های کوچک بسیار راحت است.

برای تهیه استارتر ها از ترکیبات گوشتی با درصد پروتئین بالا و چربی های مفید امگا 3 و امگا 6 بهره می گیرند. گوشت ماهی، گوشت مرغ، گوشت میگو و گوشت گاو از جمله این مواد پروتئینی به حساب می آیند.

البته از برخی غلات و مواد لبنی نیز ممکن است در برخی از ترکیبات برای ساخت این مواد استفاده شود.

در کارخانه های تولید غذای کنسروی سگ این مواد را به خوبی با هم ترکیب کرده و در کوره های مخصوص می پزند. پس از پخت کامل غذا آن را در جعبه های فلزی و یا پلاستیکی تحت شرایط کاملاً استریل بسته بندی می نمایند. بدین گونه کنسرو های استارتر را با نظارت متخصصان تغذیه فرآوری می نمایند.

فروشنده معتبر کنسرو استارتر سگ

فروشنده معتبر کنسرو استراتر سگ

برای خرید کنسرو استارتر سگ می توانید آن را از بازرگانی دارا‌پت که فروشنده معتبر این محصول است تهیه نمایید. انواع برند های شناخته شده را می توانید از این مرکز خریداری نمایید.

برای آگاهی از قیمت عرضه عمده این کالا، تضمین خرید و سایر خدماتی که در این مجموعه صورت می پذیرد، لطفاً از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده است با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما