لیست قیمت روز خرید غذای سگ آپارتمانی

غذای سگ با توجه به نژاد و اینکه چه رژیم غذایی دارد؛ دارای انواع مختلفی است. حین خرید انواع غذای سگ باید به سلامت غذا و اینکه چه میزان نیاز سگ را برطرف می کند دقت شود. قیمت خرید غذای سگ آپارتمانی با توجه به انواع آن؛ می تواند متفاوت باشد. به طور کلی قیمت این نوع از غذا ها به نوع غذا و مواد اولیه استفاده شده در آن بستگی دارد.

لیست قیمت روز خرید غذای سگ آپارتمانی

غذای اصلی سگ های آپارتمانی؟

غذای اصلی سگ های آپارتمانی؟امروزه نگهداری از سگ های آپارتمانی در ایران نیز افزایش یافته است. یکی از مهمترین فاکتور های موثر در سلامت سگ ها، تغذیه درست آن هاست. سگ های آپارتمانی اغلب دارای رژیم غذایی اصلی و متعادلی هستند که باید به همان صورت ادامه دار باشد تا از لحاظ سلامتی دچار مشکل نشود.اما غذای اصلی سگ ها چیست؟ آیا هر نوع غذایی را می توان به این سگ ها داد؟
این سوالی است که برای بسیاری از افرادی که سگ نگه می دارند؛ پیش می آید. که در این بخش به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

به گفته متخصصین در این حوزه، بهترین غذا برای سگ های خانگی یا آپارتمانی، غذایی که شامل مواد مفید زیر باشد.

  1. مواد انرژی زا
  2. پروتئین
  3. اسید آمینه‌ ها
  4. چربی‌ ها
  5. اسید چرب ‌های ضروری
  6. ویتامین ‌ها
  7. مواد معدنی
  8. ریزمغزی‌ها

غذای اصلی سگ ها که حاوی مواد مغذی فوق است؛ به شرح زیر است.

  • غذای خشک
  • غذای کنسروی
  • ترکیب غذای خشک و کنسروی
  • غذای خانگی

انتخاب انواع غذا برای سگ های خانگی، بستگی به نژاد سگ و همچنین نیاز تغذیه ای او دارد.
غذا های خشک اغلب توسط شرکت هایی تولید و در بازار عرضه می گردد. در مقابل غذا های خشک، غذا های کنسروی قرار دارد و این نوع غذا نیز در جیره غذایی سگ ها وجود دارد.

شما می توانید با توجه به توصیه های دکتر دامپزشک، نوع غذای سگ خودتان را از میان انواع غذا های موجود انتخاب کنید.
البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که میزان غذای سگ با توله سگ متفاوت است و باید طبق برنامه به آن ها غذا دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت و و نکات خرید غذای سگ به طور کامل آشنا شوید.

اطلاع از لیست قیمت غذای سگ آپارتمانی

ابتدا به این موضوع خواهیم پرداخت که میزان غذای سگ چقدر باید باشد؟ چه عواملی در قیمت غذای سگ های آپارتمانی موثر است؟

با توجه به مطالعاتی که روی رژیم غذایی سگ ها رخ داده است؛ سگ های آپارتمانی که دچار چاقی هستند اغلب عمر کوتاه تری دارند و در خطر ابتلا به بیماری های مختلف هستند. بنابراین باید میزان غذای سگ های مختلف، طبق جیره غذایی هر کدام به آن ها داده شود.

البته حجم غذایی که در هر وعده به سگ داده می شود؛ با توجه به سن او می تواند متغیر باشد. به بیان دیگر نوع غذا و مقدار آن، برای سگ بالغ و توله سگ با هم متفاوت است.

آیا می دانید غذای تشویقی سگ چیست؟

نوعی از غذا ها نیز وجود دارد که به نان غذای تشویقی به سگ ها داده می شود. این نوع غذا ها برای اهداف مختلفی به سگ ها داده می شود. از جمله برای تربیت کردن سگ ها و یا برای سرگرم کردن سگ به مدت طولانی به آن داده می شود.

این غذا ها می تواند حاوی ویتامین های ضروری برای سلامتی سگ باشد.

در نهایت به این موضوع خواهیم رسید که لیست قیمت انواع غذای سگ آپارتمانی چقدر است؟

همانطور که در بخش قبلی هم به انواع غذا ها اشاره کردیم؛ این غذا ها دارای انواع خشک و کنسروی هستند. این غذا ها نیز خود دارای تقسیم بندی هایی هستند. به طور کلی هر نوع غذای سگ با توجه به مواد اولیه ای که دارد و نوع برند آن قیمت گذاری می شود.

فروش غذای سگ آپارتمانی با بهترین قیمت، کیفیت و برند های مختلف که توسط شرکت های معتبر تولید می شود، در حال حاضر در سطح کشور از طریق این شرکت انجام می گیرد.

مراکز خرید عمده غذای سگ آپارتمانی

مراکز خرید عمده غذای سگ آپارتمانیآیا به سگ های آپارتمانی می توان غذای خانگی داد؟

این سوالی است که برای بسیاری از خریداران سگ های خانگی پیش می آید. در این بخش با ما همراه باشید تا بصورت کامل پاسخ خود را دریافت کنید.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که غذای هر سگ به توجه به سن، نژاد، چاق یا لاغر بودن، میزان فعالیت و… مشخص می گردد و باید طبق برنامه به سگ غذا داده شود.

به طور کلی غذای سگ دو نوع است.

  1. غذای کارخانه ای
  2. غذای خانگی

که هر کدام به مقدار مناسب به سگ داده می شود. البته در مورد غذا های خانگی باید گفت که باید نوع و میزان آن زیر نظر متخصص مشخص گردد. زیرا هستند غذاهایی که بدون مشاوره تهیه می شود؛ که این موضوع باعث به خطر افتادن سلامتی سگ می شود. با رعایت رژیم غذایی مناسب، همواره سلامتی سگ خود را تضمین کنید.

این مرکز خرید غذای سگ، علاوه بر فروش بهترین نوع غذای سگ آپارتمانی، مشاوره مناسب نیز برای دادن نوع غذا به سگ به خریداران ارائه می کند. خرید از مرکز تخصصی امکانی است که توسط این شرکت در سطح کشور فراهم شده است.

بهترین روش تهیه غذای سگ آپارتمانی

از مهمترین عوامل در نحوه نگهداری صحیح سگ های آپارتمانی، کیفیت غذای آن هاست. غذایی که باید از همان روز های ابتدایی تولد مناسب سن او باشد؛ زیرا غذای نامناسب سبب بیماری و کوتاهی عمر او نشود.

با انتخاب صحیح غذا برای سگ می توانید شاهد سلامت دندان ها، عضلات، کلیه ها، دستگاه گوارش و همچنین عدم بیماری او باشد. یک نکته مهم در مورد انواع غذای سگ، این است که باید بدانید در برنامه غذایی سگ ها علاوه بر غذای خشک، غذای کنسروی و سوپ را نیز بگنجانید زیرا از مواد غذایی ضروری برای سگ هاست.

در حال حاضر برند های بسیاری تولید کننده غذای حیوانات هستند؛ که هر برند یا شرکت از فرمولاسیون خاصی برای تولید این نوع غذا ها استفاده می کند. بنابراین برای تهیه بهترین غذا برای سگ باید سعی کنید با شناخت کافی اقدام کنید.
اما بهترین روش برای خرید انواع این غذا ها، خرید محصولاتی است که دارای استاندارد های بین المللی باشد. این نوع از غذا ها بدون شک تمامی نیاز های تغذیه ای سگ را فراهم خواهد کرد.

در نهایت اگر می خواهید سلامت سگ خود را در طول دروه زندگی که دارد؛ تضمین کنید باید غذای مورد نیاز سگ را با توجه به جیره غذایی و نژاد او از متخصصین در این زمینه تهیه کنید. این مجموعه در زمینه فروش غذای سگ، علاوه بر عرضه، مشاوره تخصصی نیز به خریداران خود ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما