قیمت کنسرو سگ با طعم گوشت قرمز

قیمت کنسرو سگ با طعم گوشت قرمز به پارامتر های متعددی از جمله وزن کنسرو، نوع بسته بندی، جنس ظرف، برند سازنده، مواد اولیه به کار رفته، نوع عرضه، حجم سفارش، کیفیت ساخت و نرخ ارز و تورم بستگی دارد. در ادامه در خصوص مواد مصرفی در کنسرو سگ با شما صحبت خواهیم کرد. لطفاً ما را همراهی کنید.

قیمت کنسرو سگ با طعم گوشت قرمز

مواد مصرفی کنسرو سگ خانگی

مواد مصرفی کنسرو سگ خانگی

مواد مصرفی کنسرو سگ خانگی بسیار متعدد هستند که از آن جمله می توان به مواد گوشتی نظیر گوشت بره، گوشت گاو، گوشت بوقلمون، گوشت مرغ و ماهی اشاره داشت.

از سبزی ها و میوه های تازه در کنار مواد گوشتی نیز در ساخت کنسرو به کار می برند. همچنین غلات در ساخت خوراک سگ ها نقش تعیین کننده ای دارند. هویج، کیوی، کاهو، سیب زمینی، برنج و بلوبری از جمله افزودنی هایی غذایی هستند که علاوه بر پروتئین های گوشتی در تولید خوراک کنسروی این حیوان به کار برده می شوند.

ویتامین های مفید مانند ویتامین دی، ویتامین آ، ویتامین های گروه بی و ویتامین ای و همچنین مواد معدنی چون کلسیم و روی از جمله مواد مغذی هستند که در تهیه کنسرو ‌ها مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی یک خوراک کامل کنسرو سگ حاوی پروتئین، چربی، کربوهیدرات، رطوبت و فیبر می باشد که با نسبت های معین و بر اساس سن، جثه و نژاد سگ در فرآوری خوراک به کار می روند.

تولید کننده کنسرو سگ با طعم گوشت قرمز

تولید کننده کنسرو سگ با طعم گوشت قرمز

بازرگانی دارا پت با ارتباط مستقیم با تولید کننده کنسرو سگ با طعم گوشت قرمز این محصول را در وزن های مختلف و به صورت عمده به فروش می رساند.

برای خرید و آگاهی از قیمت خوراک کنسرو سگ گوشت قرمز و دیگر محصولات این مجموعه به واسطه راه های ارتباطی این سایت با همکاران فروش ما در تماس باشید تا شما را در این باره راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما