قیمت فروش غذای ماهی زینتی

قیمت غذای ماهی زینتی در بازار تحت پارامتر های مختلفی نظیر چگونگی عرضه، حجم سفارش، نوع ماهی، بسته بندی محصول و برند سازنده تغییر می کند. فروش غذای ماهی با قیمت مناسب در نمایندگی های عرضه این کالا که با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم دارند صورت می گیرد. ما در این مقاله درباره روش تولید خوراک ماهی با شما به گفت و گو می پردازیم. برای توضیح های بیشتر با ما همراه شوید.

قیمت فروش غذای ماهی زینتی

روش تولید غذای ماهی زینتی

روش تولید غذای ماهی زینتی

روش تولید غذای ماهی زینتی موضوعی است که در این بخش از متن می خواهیم پیرامون آن سخن بگوییم. باید عرض کنیم که چندین روش برای تولید خوراک ماهی ها وجود دارد که مهمترین آن ها روش اکسترودر است. بنابراین ما در این زمینه توضیح خواهیم داد.

روش اکسترودر در واقع روشی است که توسط دستگاهی به همین نام انواع خوراک شناور، نیمه شناور و ته نشین شده را برای ماهی های زینتی و سایر آبزیان تولید می نماید. با استفاده از این روش شما می توانید از کیفیت خوراک تولید شده برای ماهی ها کاملاً مطمئن شوید.

در این روش مواد غذایی را که ماهی های زینتی به آن ‌ها نیاز دارند مانند انواع پروتئین های گیاهی و جانوری، چربی های مفید، ویتامین ها و املاح و سایر مواد مغذی و انرژی زا را با یکدیگر با نسبت های معین با هم ترکیب می نمایند. میزان دقیق مواد اولیه برای ساخت خوراک ماهی ها توسط کارشناس های علم تغذیه آبزیان مورد ارزیابی قرار می گیرند.

خوراکی که در روش اکسترودر ساخته می شود به شکل های پولکی، گرانول، قرص، ورقه ای و پلت بر اساس گونه ماهی می تواند تهیه گردد.

خوراک های اکسترود شده ماهی ها از لحاظ اندازه متناسب با سن ماهی و گونه آن تولید می گردند. همچنین این خوراک ها بافتی یکنواخت دارند و عاری از هر گونه خرد شدگی و شکستگی هستند و بدون این که فضای پرورش ماهی ها را آلوده کنند می توانند به آسانی مورد استفاده آن ها قرار گیرند.

کارخانه تولید غذای ماهی زینتی

کارخانه تولید غذای ماهی زینتی

شرکت بازرگانی دارا پت با ارتباطی مستقیم با کارخانه تولید غذای ماهی زینتی این محصول را به صورت انبوه و با قیمتی استثنایی عرضه می دارد.

اگر می خواهید از نرخ فروش خوراک این گروه از آبزیان مطلع شوید، از طریق راه های ارتباطی که در این سایت قرار داده ایم با ما تماس برقرار کنید.

کارشناس های ما آماده هستند تا شما را در زمینه خوراک ماهی های زینتی و سایر خدمات این مجموعه راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما