قیمت غذای تشویقی سگ 70 گرمی

قیمت غذای تشویقی سگ 70 گرمی به پارامتر های زیادی بستگی دارد که برخی از آن ها شامل نوع غذا، حجم سفارش، نوع عرضه، برند سازنده و نرخ ارز و تورم می باشند. برای خرید غذای تشویقی سگ ایرانی با کیفیتی عالی و نرخ مناسب کافی است که به مرکز پخش عمده این کالا سر بزنید. غذای تشویقی سگ بهترین مارک ها در این مرکز به فروش می رسد.

قیمت غذای تشویقی سگ 70 گرمی

بهترین مدل غذای تشویقی سگ

بهترین مدل غذای تشویقی سگ

غذای تشویقی سگ بهترن مدل را در این بخش به شما معرفی خواهیم نمود.

همانگونه که خود شما مطلع هستید خوراک های تشویقی با این منظور به حیوانات و از جمله سگ ها داده می شود تا به آن ها کاری را آموزش دهند.

انجام کار های گوناگون از حمله زمان حمام رفتن، مکان دقیقی که سگ باید در آنجا به دستشویی برود، انجام حرکات نمایشی، انجام حرکات حرفه ای برای سگ های پلیس و نگهبان و بسیاری از کار های دیگر می توانند به سگ ها آموزش داده شوند و در ازای انجام آن به حیوان پاداش داد.

پاداش خوراکی همیشه بهترین نتیجه را می دهد و در این زمینه غذا های تشویقی سگ همیشه بهترین عملکرد را داشته اند. اگر غذای تشویقی سگ خوشمزه و باب میل حیوان باشد او برای انجام کار هایی که از او خواسته اند علاقه مندی نشان می دهد تا این جایزه لذیذ را دریافت نماید.

بنابراین بهترین تشویقی برای سگ خوراکی است که طعم خوبی داشته و حیوان از خوردن آن لذت ببرد. از سوی دیگر شامل انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها و مواد معدنی باشد تا در حفظ شادابی و سلامت سگ موثر واقع شود.

حاوی مواد مفیدی چون کلسیم، ویتامین دی، فلوراید، ویتامین ای و روی باشد تا علاوه بر تقویت سیستم ایمنی حیوان، در بهبود عملکرد سیستم گوارش سگ کارساز باشد. همچنین به تقویت ماهیچه ها و استحکام استخوان های سگ کمک کرده و در پاکیزه نگه داشتن محیط دهان سگ از میکروب ها سودمند واقع گردد.

میزان استفاده غذای تشویقی سگ

میزان استفاده غذای تشویقی سگ

میزان استفاده غذای تشویقی سگ باید مطابق با فاکتور های مختلفی انتخاب شود. این فاکتور ها شامل وزن سگ، نژاد، جثه، میزان فعالیت های روزانه و وضعیت جسمانی خیوان می باشند.

به طور کلی اگر در طول روز لازم است به یک سگ مقدار مشخصی از غذا داده شود فقط حدود 10 درصد از میزان غذای روزانه را تشویقی ها باید تشکیل دهند.

این امر به چند دلیل باید انجام شود. اول این که اگر قرار است که در طول روز به مقدار زیادی به حیوان خوراک تشویقی داده شود دیگر تشویقی محسوب نمی شود و حیوان کاری را که از او خواسته شده به درستی انجام نمی دهد.

از سوی دگر برخی از تشویقی ها حاوی کربوهیدرات هستند که مقدار زیاد آن باعث چاق شدن حیوان می شود و به سلامت او آسیب می رسانند.

به سبب دلایلی که در سطر های بلا ذکر کردیم باید میزان دقیق تشویقی اندازه گیری شده و به سگ داده شود. می توان تشویقی تعیین شده را به چند قسمت تقسیم نمود و در طول روز چندین مرتبه آن را به سگ خوراند.

بنابراین اگر می خواهید حیوانی سالم و سرحال داشته باشید یادتان باشد که در دادن تشویقی به او زیاده روی نکنید و بر اساس پارامتر هایی که در بالا متذکر شدیم اقدام به دادن این خوراک لذیذ به سگ نمایید.

ویژگی غذای تشویقی سگ 70 گرمی

ویژگی غذای تشویقی سگ 70 گرمی

ویژگی غذای تشویقی سگ 70 گرمی موضوعی است که پیرامون آن در این قسمت از نوشته سخن خواهیم گفت.

این خوراک ویژگی های زیادی دارد که بعضی از آن ها عبارت اند از:

حاوی مواد معدنی و ویتامین ها: این خوراک سرشار از موادی است که برای حفظ و تقویت سیستم ایمنی بدن حیوان، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و استحکام مفصل ها و استخوان های حیوان سودمند می باشند.

محافظ دندان سگ: وقتی سگ شروع به جویدن این تشویقی می کند تمامی پلاک ها و میکروب های بین دندان های حیوان از بین رفته و در سلامتی محیط دهان حیوان بسیار کارساز است.

مورد توجه انواع نژاد سگ: به سبب طعم دلپذیری که این غذا دارد بسیار مورد توجه سگ ها واقع می شود و اکثر نژاد های این حیوان از خوردن آن نهایت لذت را می برند. حتی برای سگ های بد غذا و بی اشتها بسیار مناسب است و سبب افزایش اشتها در این سگ ها می شود.

بسته بندی عالی: کیفیت خوب بسته بندی این خوراک سبب افزایش مرغوبیت آن شده و در سالم نگه داشتن آن برای مدت طولانی موثر می باشد. بسته غذا کاملاً وکیوم بوده و از ورود نور و رطوبت به درون خوراک پیشگیری می نماید.

قیمت استثنایی: علاوه بر کیفیت خوبی که این تشویقی دارد از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد و با کیفیت یکسان با محصولات مشابه قیمت بسیار پایین تری نسبت به آن ها دارد.

خرید غذای تشویقی سگ 70 گرمی

خرید غذای تشویقی سگ 70 گرمی

برای خرید غذای تشویقی سگ 70 گرمی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید و انواع طعم های این محصول را با نرخی ویژه و در حجم زیاد سفارش دهید.

بازرگانی دارا پت با تجربه فراوان در زمینه فروش مستقیم محصولات کارخانجات داخلی غذای حیوانات خانگی انواع خوراک های تشویقی سگ را عرضه می کند.

اگر در هر کجای این سرزمین پهناور که باشید و خوراک های تشویقی 70 گرمی سگ را سفارش دهید این بازرگانی در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش های شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال می کند.

برای کسب اطلاعات قیمت محصول تشویقی سگ و دیگر محصولات و خدماتی که در این مجموعه انجام می شود می توانید به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده است با ما در تماس باشید.

همکاران ما در این مرکز آماده هستند تا به همه سوال هایی که در این زمینه دارید پاسخ دهند و راهنمایی های لازم را به شما ارزانی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما