قیمت عرضه کنسرو گربه طعم جگر

قیمت کنسرو گربه طعم جگر در مرکز پخش کنسرو گربه بسیار ارزان تر از بازار های رایج ارائه می گردد. علت پایین بودن نرخ این محصول به این دلیل است که عرضه کنسرو گربه بدون واسطه انجام می شود. برای این که شما خریداران محترم را با کنسرو طعم جگر گربه آشنا نماییم در دنباله این مقاله درباره مشخصات آن با شما سخن به میان خواهیم آورد. اگر در زمره کسانی هستید که می خواهید در این زمینه اطلاعات سودمند بیشتری را کسب نمایید لطفاً ما را همراهی کنید.

قیمت عرضه کنسرو گربه طعم جگر

کنسرو گربه طعم جگر خوب چه مشخصاتی دارد؟

کنسرو گربه طعم جگر خوب چه مشخصاتی دارد؟

آیا می دانید که کنسرو گربه طعم جگر خوب چه مشخصاتی دارد؟

برای ساخت کنسرو های جگر برای گربه ها عموماً از جگر مرغ استفاده می شود که طعم آن برای حیوان بسیار لذیذ می باشد.

باید بگوییم که یک محصول غذایی کنسرو شده به ویژه کنسرو با طعم جگر برای گربه باید دارای ویژگی هایی به شرح زیر باشد:

مواد اولیه تازه و باکیفیت: در ساخت محصولات غذایی کنسروی برای گربه باید از مواد اولیه سالم و دارای ارزش غذایی استفاده گردد.

استفاده از املاح و ویتامین های ضروری: یک غذای کنسروی باید شامل مواد مغذی همچون ویتامین آ، ویتامین دی، کلسیم و یا فسفر باشد تا در حفظ سلامت پوست، مو، استخوان ها و گوارش حیوان موثر واقع گردد.

بسته بندی کنسرو: باید از ظروفی برای بسته بندی کنسرو های گربه استفاده نمود که کاملاً بهداشتی باشند و غذا در آن ها به خوبی وکیوم شود تا برای مدت طولانی خوراک سالم بماند.

ظاهر و طعم دلپذیر خوراک: غذای کنسروی باید از شکل ظاهری خوبی برخوردار باشد تا گربه تمایل به خوردن آن نشان دهد. همچنین باید طعم غذا متناسب با سلیقه حیوان بوده تا از خوردن آن نهایت لذت را ببرد.

بازار پخش کنسرو گربه طعم جگر

بازار پخش کنسرو گربه طعم جگر

برای خرید کنسرو گربه طعم جگر با قیمت مناسب باید به بازار پخش کنسرو گربه مراجعه نمود.

از آنجایی که کنسرو گربه در مرکز پخش آن بدون واسطه به فروش می رسد و حجم عرضه محصول به صورت انبوه است، بنابراین نرخ ارانه کنسرو گربه در این مرجع فروش پایین می باشد.

بازرگانی دارا پت عرضه کننده انواع محصولات غذایی برای گربه ها به صورت عمده می باشد. لطفاً برای آشنایی با محصولات این بازرگانی و آگاه شدن از قیمت های فروش با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما