قیمت روز خرید و فروش غذای گربه خانگی

خرید و فروش غذای گربه در حال حاضر به صورت عمده برای تمامی مشتریان در سراسر کشور امکان پذیر شده است. لازم است بدانید وجود انواع مختلف این محصول در بازار موجب شده که افراد قبل از خرید غذا  برای گربه هایشان در خصوص بهترین نوع آن اطلاعات کافی به دست آورند.

قیمت روز خرید و فروش غذای گربه خانگی

اطلاع از لیست قیمت انواع غذای گربه

اطلاع از لیست قیمت انواع غذای گربهبه طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین عواملی که در نگهداری گربه باید به آن توجه شود کیفیت غذای گربه می باشد در واقع می‌ توان گفت این حیوانات حدود ۱۲ تا ۱۵ سال عمر کرده که اگر شما بتوانید غذای صحیح برای آنها انتخاب کنید، از همان ابتدای زندگی مثلث سلامت را تا میانسالی و پیری گربه تعیین می کنید.

با وجود این امر شاید یکی از مهم ترین سوالاتی که برای افرادی که از گربه ها نگهداری می کنند پیش بیاید این است که بهترین غذای گربه چیست؟ به طور کلی می توان گفت انتخاب غذای گربه متناسب با شرایط زندگی، بیماری‌ های مختلف، نوع گربه و …. باید ترکیبات متفاوتی داشته باشد. مثلاً بدون شک غذای بچه گربه با غذای گربه بالغ و گربه های مسن تفاوت‌ های زیادی دارد.

در اینجا مهمترین نکته ای که ما می‌ خواهیم به آن بپردازیم در خصوص انواع غذای گربه خانگی است. بدون شک می‌ توان گفت غذای گربه خانگی باید با غذای گربه در حیات وحش تفاوت های زیادی داشته باشد، مگر اینکه شما حاضر باشید در طول روز چند تا موش یا جوجه را به خاطر گربه تان قربانی کنید!!

در اینجا هنگامی که شما بخواهید غذای خانگی گربه تان را انتخاب کنید باید از غذایی که از نظر ترکیبات بیشترین شباهت را به غذایی که گربه ها توی طبیعت می‌ خورند داشته باشند،  انتخاب نمایید. با این حال امروزه کنسرو غذای گربه و غذای خشک گربه به عنوان یکی از محصولات پر فروش ارائه می شود. تفاوت در انواع مختلف این محصولات موجب شده است که قیمت آن نیز با یکدیگر متفاوت باشد و هنگامی که شما به فروشگاه غذای گربه مراجعه می کنید، با برند های مختلفی روبرو خواهید بود که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را داشته و طبیعتاً قیمت مختلفی دارد.

از طرفی در خصوص لیست قیمت غذای خشک گربه باید بدانید که این قیمت هر چند ساعت به روز شده و هنگامی که شما قصد خرید آن را داشتید لازم است ابتدا با مشاوران فروش در ارتباط بوده و پس از اطلاع از ویژگی های هر کدام از این غذا ها قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید و به طور مستقیم محصول را سفارش دهید.

خرید ارزان غذای گربه باکیفیت

همان طور که گفته شد غذای گربه ها با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد. در این بین باید توجه داشته باشید که انواع غذای خشک گربه باکیفیت به گونه ای بوده که تمام عناصر مهم برای یک رژیم غذایی سالم و متعادل گربه را دارد.

در واقع باید بدانید این محصول صرفاً از مواد اولیه محلی و دست چین تولید شده است و به کارگیری انواع پروتئین های حیوانی و مغذی به همراه غلات و حبوبات در این غذا موجب شده است تا تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن گربه در این غذا موجود باشد. از طرفی طعم بسیار عالی این نوع غذا و هضم ساده آن نیز از دیگر مواردی است که منجر به رونق خرید و فروش محصول می شود.

به طور کلی می توان گفت بهترین نوع غذا برای گربه های خانگی باید به گونه ای باشد که از مواد اولیه کاملا مرغوب و مورد نیاز بدن گربه تشکیل شده باشد و در عین حال قیمت ارزانی داشته باشد.که در فروشهای عمده امکان پذیر است.
 غذا مناسب برای گربه به گونه ای طراحی شده است که دارای دانه های غذای خشک بوده و وقتی گربه این مدل غذا را می خورند دندان هایش ترمیم شده و می توان گفت این دانه ها همانند مسواک برای گربه عمل می‌ کند .

فسفات موجود در این غذا نیز از تشکیل پلاک دندان جلوگیری می نماید. از طرفی باید بدانید فرمولاسیون خاص و غذا با ph مناسب موجب مراقبت از دستگاه ادراری گربه می شود و در نتیجه گزینه ای مناسب خواهد بود.

مراکز فروش عمده غذای گربه

مراکز فروش عمده غذای گربههنگامی که شما قصد خرید غذای گربه را داشتید علاوه بر آنچه در بالا بیان شد یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، این است که مهم ترین ویژگی یک غذای گربه خانگی همانطور که گفته شد تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن گربه می باشد.

در اینجا ممکن است افراد سوال کنند که آیا بهتر است از غذای خشک استفاده کرد یا غذای کنسروی گربه مناسب‌ تر خواهد بود؟ به طور کلی در خصوص غذای کنسرو گربه باید بدانید این غذا رطوبت،پروتئین و چربی بالا تری داشته و به طبع خوش خوراک تر می باشد.

 اما به دلیل اینکه غذاهای خشک دارای کربوهیدرات بیشتری هستند و نگهداری آنها راحت تر می باشد افراد زیادی اقدام به خرید این محصول می کنند. همچنین تفاوت قیمتی نیز در این دو نوع غذا وجود داشته به طوری که غذای گربه کنسروی قیمت بیشتری از غذای خشک گربه دارد. که در این میان خرید از مراکز عمده باکیفیت خواهد بود.

با  وجود این موارد اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر می کنید غذا های کنسروی می تواند برای سلامتی گربه‌ ها بهتر باشد باید بدانید که این موضوع به طور کامل صحت ندارد زیرا طبق تحقیقات، دامپزشک ها برای گربه ها غذایی را مناسب می‌ دانند که ترکیبی از غذای خشک و غذای کنسروی باشد.

 البته باید بدانید گربه هایی که دارای مشکلات دیابتی، کلیه و مجاری ادرار هستند بهتر است از غذا هایی با رطوبت بالا که همان غذای کنسروی می‌ باشد را مصرف کنند.

مرکز فروش عمده غذای گربه این محصول را ارائه میدهد.

آسانترین روش تهیه غذای گربه خانگی

با وجود اینکه لازم است به غذای گربه اهمیت زیادی داده شود مشاهده می شود امروزه تولیدی هایی در خصوص عرضه این محصول راه اندازی شده اند. آسان ترین روش خرید مستقیم از آنها میباشد.

با این حال شما به راحتی می توانید غذای گربه خشک و کنسروی را به صورت عمده تهیه کنید.

 توجه داشته باشید که گربه ها به صورت غریزی نمی‌ توانند غذایی که برایشان خوب است را تشخیص دهند؛ پس در اینجا شما به عنوان فردی که از این حیوانات نگهداری می کنید باید دقت کافی در خرید بهترین نوع محصول داشته باشید و قبل از دادن هر نوع خوراکی به گربه، باید از بی خطر بودن آن اطمینان کامل به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما