قیمت خوراک سگ ژرمن شپرد

سگ برای زنده ماندن و سلامت بدنی نیاز به خوردن انواع ویتامین ها و چربی و پروتئین دارد اما خرید گوشت و انواع غذا برای این حیوان با هزینه های زیادی روبرو خواهد بود که نگهداری از سگ را غیر ممکن می کند. بنابراین دارندگان سگ ژرمن می‌توانند برای رفع نیاز این حیوانات از خوراک سگ ژرمن آماده استفاده کنند که دارای میزران‌مناسبی از چربی، پروتئین و انواع ویتامین ها می باشد.

از ویژگی های این‌ محصول می‌توانیم‌ به عطر و طعم خوب آن اشاره کنیم‌ که طعمی خیلی نزدیک به بوی گوشت، مرغ و انواع خوراکی های محبوب سگ را دارد از این ‌رو این سگ ها این ماده غذایی را بسیار دوست دارند و با کمال میل نوش جان می کنند. سگ برای زنده ماندن نیاز به چربی به میزان بالایی نیاز دارد که در این خوراک به خوبی قرار داده شده است.

قیمت خوراک سگ ژرمن شپرد

چرا انتخاب خوراک سگ ژرمن باکیفیت مهم است؟

چرا انتخاب خوراک سگ ژرمن باکیفیت مهم است؟ مواد پروتئینی جزء اصلی ترکیبات مهم کنسرو غذایی، این حیوان وفادار به شمار می آید، املاح معدنی بسیار خوبی در این غذا نهفته است، ویتامین ب موجود در آن از انواع مختلفی برخوردار بوده و در واقع می توان گفت که ابن نوع غذا در انواع متعددی تولید و به بازار عرضه می شود، ضایعات ماهی که در کارخانه ها انباشته می شود و همچنین کشتارگاه ها ضایعات طیور جمع آوری شده و در این محصول استعمال می شود.

کنسرو سگ هاسکی از موادی همچون سدیم بهره مند است ضمن اینکه از مواد افزودنی نیز در ساختار تولیدی آن استفاده شده است، البته ناگفته نماند از موادی که نقش نگهدارنده را ایفاء می کنند و با یه عنوان ماده افزودنی در ترکیبات غذایی آن استعمال می شود در این نوع کنسرو استفاده شده است، ویتامین نیز در خوراک سگ دوماهه وجود دارد، می توان به ویتامین سی و ای اشاره کرد. در مقادیر زیادی نیز آنتی اکسیدان نهفته است.

مقدار چربی موجود در خوراک سگ ژرمن

مقدار چربی موجود در خوراک سگ ژرمن مزایای استفاده از کنسرو غذای سگ محدود به موارد چندگانه ای نمی شود بلکه فراتر از آن است، ساختار ترکیبی و تولیدی این غذا به گونه ای است که به صورت رقیق بوده و از آب میان بافتی برخوردار می باشد، در واقع می توان گفت رطوبت این غذا بالا است و مناسبت خوبی برای سگ هایی که در رده سنی بالایی هستند دارد چون از هضم بسیار آسانی برخوردار است.

در کل می توان به این نکته اذعان داشت به لحاظ عناصر مفید و ترکیبات غذایی سالم مملو از کلسیم و پروتئین و عناصر معدنی مفیدی است، این حیوان غذا را به خوبی پذیرش نموده و مواد غذایی مفید و سلامتی را از این طریق دریافت نموده و قطعا نیاز بدن سگ با این نوع کنسرو به خوبی تامین خواهد شد.

قیمت مقرون به صرفه ای داشته و در اشکال کلی با نرخ بسیار مناسبی به شما عزیزان ارائه می شود، این غذا دچار هدر رفت نمی شود ضمن اینکه باید گفت طعم بسیار مرغوب و لذیذی داشته و این نوع از حیوانات با خوردن آن انواع پروتئین و املاح معدنی و ویتامین را دریافت می کنند، این خوراک هضم بسیار خوبی داشته و قطعا این حیوان با خوردن آن دچار مشکلات گوارشی و بلع سخت نخواهد شد. به لحاظ قیمت بسیار مناسب و با صرفه محاسبه می شود و هدر رفت این نوع خوراک در میزان بسیار پایینی گزارش شده است

مراکز توزیع خوراک سگ ژرمن دوماهه

مراکز توزیع خوراک سگ ژرمن دوماهه غذاهای مخصوص سگ ها علاوه بر این که به صورت منجمد شده و کنسروی تولید می شوند به صورت خشک و بسته بندی شده نیز توزیع خوراک سگ و به فروش می رسند و استفاده از آنها هیچ تفاوتی ندارد و تمام این خوراک ها خواص یکسانی برای سگ ها دارند اما روش نگهداری از خوراک های خشک شده و بسته بندی شده آسانتر از خوراک های منجمد شده است اما خوراک های خشک شده ی حیوانات معمولا قیمت گرانتری دارند و برای اطلاع از قیمت آنها به وب سایت فروش خوراک مخصوص سگ مراجعه نمایید.

قیمت خوراک سگ در این مجموعه بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما