قیمت خرید غذای تشویقی سگ

قیمت خرید غذای تشویقی سگ به پارامتر هایی چون نوع غذا، حجم سفارش، کیفیت مواد، روش ساخت، وزن محصول و نرخ تورم و ارز وابسته می باشد. برای سفارش انواع غذای خوشمزه سگ مانند غذای تشویقی ایرانی و خارجی با نرخ ارزان می توانید به مرجع پخش غذای سگ خوب مراجعه کنید. اگر می خواهید درباره طعم های تشویقی و عملکرد و نحوه استفاده این کالا آشنا شوید با ما همراه باشید.

قیمت خرید غذای تشویقی سگ

طعم مختلف غذای تشویقی سگ

طعم مختلف غذای تشویقی سگ

طعم مختلف غذای تشویقی سگ موضوعی است که پیرامون آن در این قسمت از متن سخن خواهیم گفت. غذا های تشویقی از طعم های متنوعی برخوردارند و علت آن این است که از مواد غذایی گوناگون در ساخت آن ها استفاده می شود و یا این که روش تهیه آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

به کار بردن مواد غذایی مانند گوشت، سبزی، میوه، غلات، حبوبات و لبنیات در ساخت طعم های مختلف برای تشویقی ها نقش مهمی را ایفا می کنند.

موز، بلوبری، اسفناج، شیر، پنیر، هویج، گوشت بره، گوشت مرغ، کاهو، توت فرنگی، سیب زمینی، نان، برنج، آرد گندم، نشاسته، ماهی، میگو، گوشت اردک، گوشت بوقلمون و سیب از جمله مواد غذایی می باشند که مزه دار کردن تشویقی های سگ کاربرد زیادی دارند.

به عنوان مثال برخی از تشویقی ها با طعم های متنوع به شرح زیر هستند:

تشویقی بیسکویت با طعم مرغ، تشویقی با طعم بلوبری، اسنک با طعم موز، تشویقی با طعم اردک، تشویقی با طعم ماهی سالمون، تشویقی با طعم مرغ و سیب زمینی و تشویقی با طعم نخود سبز و بوقلمون.

زمان استفاده غذای تشویقی سگ

زمان استفاده غذای تشویقی سگ

زمان استفاده غذای تشویقی سگ چه زمانی است؟ اگر شما یک نگهدارنده سگ هستید و می خواهید در این باره اطلاعات سودمندی را کسب کنید باید ابتدا به شما هدف از دادن تشویقی را یادآوری کنیم.

همانگونه که خود شما در جریان هستید تشویقی یک خوراکی لذیذ است که به سگ ها با این منظور داده می شود که آن ها را به کاری تشویق و یا در آن ها حس حرکت و شادابی ایجاد کنند. بنابراین اگر قرار باشد که این غذا را در هر زمانی که سگ آن را طلب کند به او بدهید دیگر یک غذای معمولی به شمار می رود و تشویقی نیست.

از این رو دقت داشته باشید که فقط هنگامی می توانید به حیوان خانگی خود این غذا را بدهید که به آن نیاز باشد و آن وقتی است که بخواهید سگ کار دلخواهتان را انجام دهد. همچنین زمانی که سگ غمگین است می توانید برای شاد کردن این خوراکی را به او بدهید.

در غیر این صورت هرگز نباید بیش از حد به سگ تشویقی داده شود تا حیوان بداند که این یک غذای ویژه و مخصوص کار های خوب او است که برای انجام‌شان این پاداش به او داده شده است.

عملکرد غذای تشویقی سگ

عملکرد غذای تشویقی سگ

عملکرد غذای تشویقی سگ به این صورت می باشد که برای بهبود بخشید به کارایی دستگاه گوارش حیوان مفید بوده و در تنظیم عمل معده و روده تاثیر زیادی دارد و هضم غذا را برای حیوان آسان می کند.

از طرفی این خوراک برای تقویت سیستم ایمنی سگ بهره وری زیادی داشته و به سلامتی حیوان و ممانعت از عفونت های ویروسی در بدن او نقش دارد.

همچنین این خوراک اگر به صورت خشک باشد در زمانی که سگ اقدام به جویدن آن می کند دندان هایش را از پلاک ها پاک کرده و دهان حیوان را کاملاً تمیز می کند.

شور و نشاطی که حیوان با خوردن این تشویقی به دست می آورد بسیار زیاد است و باعث بازگرداندن نشاط به سگ های افسرده می گردد.

مرجع پخش غذای تشویقی سگ

مرجع پخش غذای تشویقی سگ

مرجع پخش غذای تشویقی سگ دارا پت عرضه کننده انواع خوراک های تشویقی لذیذ برای سگ های توله و بالغ با قیمت استثنایی و به صورت انبوه می باشد.

برای آگاه شدن از قیمت محصولات تشویقی سگ و انواع غذا سگ می توانید با ما از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته قرار گرفته اند در تماس باشید.

هر جای ایران که باشید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات ما را سفارش دهید و دریافت کنید. کارشناس های مجرب ما کاملاً آماده هستند تا به همه سوال هایی که درباره تشویقی سگ دارید پاسخ دهند و اطلاعات مورد لزوم شما را در اختیارتان بگذارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما