قیمت خرید خوراک خشک سگ

قیمت خرید خوراک سگ به ویژه خوراک خشک سگ در نمایندگی تولید خوراک سگ بسیار پایین تر از بازار رایج می باشد. این ارزانی قیمت به سبب این است که غذای خشک سگ در این مرکز پخش به صورت انبوه به مشتری ها ارائه می شود. در بخش دیگر این نوشته در زمینه کیفیت غذای سگ خشک سخن خواهیم گفت. اگر در زمره علاقه مندان به این مبحث هستید لطفاً با ما همراه شوید.

قیمت خرید خوراک خشک سگ

بررسی کیفیت خوراک خشک سگ

بررسی کیفیت خوراک خشک سگ

بررسی کیفیت خوراک خشک سگ از چندین منظر مورد توجه قرار می گیرد که برخی از مواردی که بر روی مرغوبیت این کالا اثرگذار هستند را در  زیر شرح می دهیم.

کیفیت خوراک خشک برای سگ به این پارامتر ها وابسته است:

  • تازگی مواد غذایی در ساخت خوراک خشک برای سگ بسیار موثر هستند و بر کیفیت این محصول غذایی برای سگ ها اثر زیادی دارند. به کار بردن مواد خوراکی سالم در سلامتی بدن سگ ها نقش زیادی را ایفا می نماید.
  • روش تولید غذا هر چه مدرن تر باشد در تولید یک خوراک با کیفیت و مطابق با استاندارد های بهداشتی روز دنیا تاثیر بیشتری دارد.
  • وجود املاح و مواد مغذی برای تقویت سیستم ایمنی، استحکام استخوان ها و تقویت لثه و دندان های سگ سبب می شود که غذای خشک از ارزش کیفی بالاتری برخوردار گردد.
  • بسته بندی خوراک خشک از اولویت های مهم کیفیتی آن به شمار می رود. بسته غذا باید طوری باشد که رطوبت و نور را از خود عبور ندهد و کاملاً وکیوم شده باشد تا از ورود میکروب ها به درون آن پیشگیری شود.

تولید انبوه خوراک خشک سگ

تولید انبوه خوراک خشک سگ

با تولید انبوه خوراک خشک سگ توسط کارخانه داران ایرانی این محصولات با نرخی بسیار مقرون به صرفه در داخل کشور به فروش می رسد.

برای آگاهی از قیمت فروش عمده غذای خشک سگ و دیگر محصولاتی که در شرکت دارا پت به فروش می رسند به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست آمده اند با همکاران ما در تماس باشید.

کارشناس های فروش این بازرگانی آماده هستند تا اطلاعات مورد نیاز شما را درباره کالا در اختیارتان قرار دهند و به شما در این زمینه مشاوره دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما