قیمت خاک گربه کریستالی عمده

تمام کسانی که از گربه در داخل خانه های خود نگهداری می کنند حتما نیاز به استفاده از خاک گربه مناسب پیدا خواهند کرد و از این رو این محصول به طور گسترده ای در بازار های مصرف عرضه می شود.

استعلام کردن به روز ترین قیمت خاک گربه عمده کریستالی از طریق شرکت هایی که در عرصه فروش این محصول در کشور فعالیت می کنند برای تمام مصرف کننده ها به سادگی امکان پذیر می باشد.

قیمت خاک گربه کریستالی عمده

آشنایی با انواع خاک گربه عمده

آشنایی با انواع خاک گربه عمده ممکن است که شما عزیزان آشنایی چندانی با خاک گربه و نمونه های مختلف آن نداشته باشید، پس ما تصمیم گرفته ایم که در این بخش به ارائه توضیحات مختصری در مورد این محصول بپردازیم و از شما دعوت می کنیم که با ما همراه باشید.

خاک گربه در اصل وسیله ای است که با آن یک بستر برای اجابت مزاج این حیوان آماده می سازند و این محصول دارای انواع مختلفی است، که از جمله می توان موارد زیر را نام برد:

  • خاک گربه کریستالی: این محصول بسیار مقرون به صرفه است و برای مدت زمان طولانی نیاز به تعویض پیدا نمی کند، اصلا بوی بد بو خودش نمی گیرد و کیفیت خوبی دارد از این رو از سایر محصولات نرخ بیشتری خواهد داشت.
  • خاک گربه پلت شده: این محصول در اصل از جنس خاک اره یا تراشه های چوب و روزنامه و کاغذ های باطله است، از این رو دوست دار طبیعت می باشد و به سرعت در داخل آن تجزیه می شود و به چرخه محیط زیست برمی گردد، این خاک از نظر قیمت در رتبه دوم جای می گیرد.
  • خاک گربه رسی: ماده اصلی تشکیل دهنده آن را خاک رس بهداشتی تشکیل می دهد و بسیار نرم و لطیف است و گربه در آن احساس راحتی می کند، در ضمن این محصول دارای نرخ مقرون به صرفه ای است و همه مردم توانایی خریدن آن را خواهند داشت.

نحوه شناخت خاک گربه عمده باکیفیت

نحوه شناخت خاک گربه عمده باکیفیت ممکن است که شما از شاخصه های تعیین کیفیت و مرغوبیت خاک گربه اطلاع نداشته باشید، پس ما می خواهیم در این بخش در مورد این ویژگی ها با شما صحبت کنیم، لطفا ما را همراهی نمایید.

  • اولین فاکتور کیفیت خاک گربه عمده این است، که خاک بوی نامطبوع فضولات حیوان را به خودش جذب نکند و اگر هم بو گرفت به سرعت این بوی بد از بین برود و دوباره به حالت قبل برگردد.
  • خاک گربه شما باید قدرت جذب کردن و حبس رطوبت بالایی داشته باشد، به این ترتیب می توان از آن برای مدت بیشتری استفاده کرد و زود به زود نیازی به تعویض کردن ندارد.
  • خاک گربه نباید در بین انگشتان پا و یا موهای حیوان بچسبد و از این طریق وارد محیط زندگی شما شده و آنجا را آلوده کند و از این نظر خاک های دانه درشت و کریستالی خیلی مناسب می باشند.
  • خاک باید ضد حساسیت و آنتی باکتریال باشد، تا برای گربه یا صاحب آن در دراز مدت هیچ مشکلی ایجاد نکند.

مراکز فروش خاک گربه عمده

مراکز فروش خاک گربه عمده مراکز اصلی فعال در زمینه پخش و فروش خاک گربه عمده، در وهله اول محصول مورد نظر را از کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و در حجم انبوهی وارد می سازند و سپس آن را به صورت بسته بندی شده و در حجم کلی یا جزئی به فروش می رسانند.

این مراکز برای اینکه بتوانند راحت تر و سریع تر با مشتریان خود ارتباط برقرار سازند و محصول را به آن ها عرضه کنند، از درگاه های فروش آنلاین موجود در بستر فضای مجازی کمک می گیرند، که تمام حد و مرزها را از میان برمی دارند.

با توجه به این امر ما نیز در این مجموعه برای خدمت رسانی بهتر به شما همراهان گرامی دست به کار شده ایم و بهترین نوع خاک گربه را از طریق همین وب سایت عرضه می کنیم و آماده دریافت کردن سفارش های شما از همه جای کشور می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما