قیمت خاک گربه پرشین درجه یک

اگر حیوان خانگی و پت دارید به خوبی مطلع هستید که استفاده از ملزومات مراقبت و نگهداری مناسب و مرغوب نقش مهمی در سلامت حیوانات خانگی از جمله گربه دارد. خاک گربه توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود و دارای سطح کیفی متغیری است. برای خرید خاک گربه پرشین و سایر نژادهای گربه که در کشور ما نگهداری از آنها مرسوم است لازم است که فاکتورهایی مانند برند ممتاز تولید کننده خاک گربه، قیمت خاک گربه درجه یک و ترکیبات موجود در خاک مورد بررسی قرار گیرد تا محصولی باکیفیت خریداری شود.

قیمت خاک گربه پرشین درجه یک

معرفی کلی خاک گربه پرشین چیتا

معرفی کلی خاک گربه پرشین چیتا

خاک گربه پرشین چیتا محصولی است که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می‌شود و برای نگهداری و مراقبت از انواع گربه بالغ و بچه گربه خانگی کاربرد دارد. این نوع خاک، با فناوری خاص تولید می‌شود که دارای خاصیت حداکثری جذب رطوبت است و به خوبی آب و مایعات و ادرار گربه را به خود جذب می‌کند و از بروز مشکلات مختلفی مانند بیماری‌های پوستی و میکروبی در حیوان خانگی پیشگیری می‌نماید.

خاک گربه چیتا دارای رایحه ویژه‌ای است. این عطر و رایحه از ایجاد بوی نامطبوع در محل خواب و استراحت گربه پیشگیری می‌نماید و موجب می‌شود بوی نامطبوع حاصل از دفع گربه در فضا پخش نشود. به علاوه خاک گربه درجه یک فاقد هرگونه گرد و غباری است و با حرکات و فعالیت‌های گربه هیچگونه ذرات معلق یا آلودگی در فضای نگهداری حیوان پخش و منتشر نمی‌شود و بدون دغدغه از بروز مشکلات تنفسی می‌توان گربه را در خانه نگهداری کرد.

این خاک فاقد هرگونه مواد شیمیایی و مضر است و از این لحاظ نه برای ساکنان خانه و نه گربه ضرری ندارد. قابلیت جمع شوندگی و جذب بالای رطوبت این نوع خاک، امکان نظافت و پاکیزه سازی آسان جای گربه را ایجاد می‌نماید. این محصول یکی از مهمترین ملزومات نگهداری انواع نژاد گربه در خانه است.

دلایل استفاده خاک گربه پرشین

دلایل استفاده خاک گربه پرشین

برای بسیاری از افرادی که به تازگی اقدام به سرپرستی گربه کرده‌اند یا افرادی که تصمیم به این کار دارند، شاید این پرسش وجود داشته باشد که اگر گربه جای خواب خوبی داشته باشد چه نیاز به استفاده از خاک گربه است و اصولا این خاک چه فواید و مزیت‌هایی دارد. در پاسخ به این سوال خوب است که مهمترین دلایل و مزیت‌های استفاده از خاک گربه را با هم مرور کنیم.

دلایل استفاده خاک گربه پرشین:

  • رعایت بهداشت محیط: مهمترین دلیل استفاده از خاک گربه، حفظ بهداشت محیط است. مانند هر حیوان و پت خانگی، نگهداری از گربه در خانه و در کنار محل زندگی و فعالیت انسان، مستلزم رعایت بهداشت محیط است. استفاده از خاک گربه کمک می‌کند که فضولات در یکجا جمع شوند. به راحتی قابل نظافت و تعویض باشد و از انتشار بوی نامطبوع و بیماری در محل زندگی پیشگیری می‌کند.
  • جلوگیری از بیماری گربه: استفاده از خاک گربه، برای سلامت پت هم ضروری است. وقتی امکان تمیز کردن آسان محل خواب گربه وجود داشته باشد، حیوان به راحتی در محل خواب خود حرکت می‌کند و بدون مواجهه با آلودگی‎های ناشی از میکروب‌ها و باکتری‌ها، می‌تواند در سلامت کامل زندگی کند.
  • حفظ محیط زیست: خاک گربه با استفاده از خاک معدنی تولید می‌شود. تجدیدپذیر است و هیچ آثار منفی را برای طبیعت به همراه ندارد.


فروشگاه خاک گربه پرشین

فروشگاه خاک گربه پرشین

در زندگی مدرن کنونی حیوانات خانگی به خوبی جای خود را در زندگی انسان‌ها باز کرده‌اند و بسیاری از افراد تمایل به نگهداری از حیوانات خانگی و گربه دارند. در این میان ملزومات نگهداری از گربه مانند خاک و جای خواب و غذای گربه بسیار مهم است.

مرکز فروش خاک گربه برای دسترسی آسان افرادی که دارای گربه و پت هستند، بهترین انواع خاک گربه پرشین را با کیفیت بالا عرضه می‌کند. بسته‌بندی این محصول در حجم‌های مختلف انجام می‌شود و می‌توان با توجه به تعداد گربه‌ها و فواصل نظافت محل زندگی گربه، بهترین خاک را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه پخش مستقیم تهیه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما