قیمت جدید کنسرو گربه ایرانی در سال 99

قیمت جدید کنسرو گربه ایرانی در سال 99 تحت تاثیر فاکتور های زیادی از جمله نرخ تورم و ارز قرار گرفته است. کنسرو غذای گربه دارای تنوع زیادی می باشد که در این مقاله درباره ترکیبات کنسرو گربه صحبت خواهیم کرد. اگر شما به این مبجث علاقه دارید، به شما پیشنهاد می دهیم با ما در ادامه نوشته همراه شوید.قیمت جدید کنسرو گربه ایرانی در سال 99

ترکیبات موجود در کنسرو گربه ایرانی چیست؟

ترکیبات موجود در کنسرو گربه ایرانی چیست؟

ترکیبات موجود در کنسرو گربه ایرانی چیست؟ این دقیقاً همان سوالی است که در ذهن بسیاری از خریداران این محصول مطرح می شود.

در این باره باید بگوییم که تولید کنندگان غذای گربه با نظر کارشناس های غذایی حیوانات و در آزمایشگاه های پیشرفته، اقدام به تهیه انواع خوراک برای گربه ها می نمایند. این تولیدکنندگان در تهیه مواد غذایی چندین فاکتور را در نظر می گیرند. فاکتور هایی نظیر مقدار املاح و ویتامین های مورد نیاز برای گربه، سن گربه، نژاد گربه و وضعیت جسمانی و امراضی که ممکن است گربه به آن‌ ها دچار شود.

بنابراین با در نظر داشتن تمامی پارامتر های مذکور در بالا، اقدام به تولید خوراک های متنوع برای این حیوان می نمایند. اما مواد اولیه ای که در این خوراک های مختلف استفاده می شود شامل مواد پروتئینی گوشتی نظیر گوشت مرغ، بوقلمون، بره، گاو، اردک، ماهی و میگو می باشد. همچنین سبزیجات و میوه ها نیز در غذای گربه ها ممکن است به کار برده شود.

به عنوان مثال ماهی تن و کیوی یک غذای ترکیبی خوشمزه برای گربه ها به شمار می رود. از سوی دیگر مواد غذایی گیاهی جون کاهو، کلم بروکلی، هویج و لوبیا سبز در کنار خوراک مرغ گربه ها و سایر غذا های پروتئینی بسیار مفید واقع می شود. در برخی ترکیبات از برنج در کنار گوشت مرغ و گاو نیز به کار برده می شود.

همه این کنسرو های گربه را در طعم های مختلف می توان از مراکز اصلی پخش این محصول به صورت عمده تهیه نمود.

فروشگاه بزرگ کنسرو گربه ایرانی با کیفیت عالی

فروشگاه بزرگ کنسرو گربه ایرانی با کیفیت عالی

فروشگاه بزرگ کنسرو گربه ایرانی با کیفیت عالی، عرضه کننده این محصول به صورت کلی و با نرخی ویژه می باشد.

شرکت بازرگانی داراپت با ارتباط مستقیم با کارخانه داران، اقدام به فروش عمده کنسرو غذای گربه با قیمتی باورنکردنی نموده است.

برای کسب اطلاع از نرخ محصول و دیگر خدماتی که در این مجموعه انجام می شود، لطفاً از طریق راه های ارتباطی که در زیر این نوشته آمده اند با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما