فروش مستقیم کنسرو سگ طعم مرغ

کنسرو سگ طعم مرغ از خوش خوراک ترین غذای سگ می باشد که برای همه نژاد های سگ مناسب می باشد و تولید کنندگان با کاربرد مواد غذایی مختلف و گوشت مرغ این محصول را با کیفیت مطلوب تولید می کنند، فروش مستقیم کنسرو سگ طعم مرغ با قیمت ویژه و ارزان به صورت عمده از بهترین فروشگاه های آنلاین انجام می گیرد و مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری این محصول را سفارش و خریداری نمایند.

فروش مستقیم کنسرو سگ طعم مرغ

3 مورد از مزایای کنسرو سگ نگهبان

3 مورد از مزایای کنسرو سگ نگهبان کنسرو سگ نگهبان دارای مزایای عالی می باشد زیرا این محصول توسط بهترین تولید کنندگان و با شناخت نیاز بدن سگ تولید می شود و از این رو از مواد مختلف با ارزش تغذیه ای بالا تولید می شو، این محصول جزء غذاهای مرطوب حیوانات محسوب می‌شود. دلیل این نام‌گذاری می‌تواند میزان بالای رطوبت موجود در این غذاها باشد. در مقایسه با غذای خشک این نوع غذا بافت طبیعی‌تری دارد و به گوشت نزدیک‌تر است.

عواملی مانند رطوبت بالای غذا و شباهت بافت این نوع غذا به گوشت آن را لذیذ و خوش خوراک کرده است و همین عوامل سبب شده تا که استفاده از کنسرو سگ مورد استقبال صاحبان سگ قرار گیرد. این غذا جزء غذاهای محبوب سگ‌ها محسوب می‌شود زیرا طعمی خوش و عالی دارد و به صورت کنسرو شده به تولید و عرضه می شود که صاحبان سگ ها با نژاد های مختلف می توانند ان را به راحتی تهیه کرده و بدون نیاز گرم کردن آن را به حیوان بدهند.

وترکیبات این غذا شامل انواع گوشت‌ها مانند گوشت گاو، مرغ و غیره می باشد که در کنار ان از سبزیجات و غیره استفاده شده است تا مواد مختلف مورد نیاز بدن سگ تامین شود و علاوه بر این آن را با طعم خوظ تولید می کنند تا سگ ها به خوبی آن را مصرف کنند و همچنین به دلیل رطوبت بالایی که دارد آب مورد نیاز بدن سگ را تامین می نماید.

  1. این محصول سالم و خوش خوراک است و در تهیه ان از مواد افزودنی و رنگ مصنوعی استفاده نمی شود و در بسته بندی های مناسب و با کیفیت عالی تولید می شود.
  2. این محصول دارای پرتئین بالا و میزان کم کربوهیدرات می باشد و می تواند نیاز های تغذیه ای سگ ها را به خوبی تامین نماید و از این رو برای سگ های بیمار و سگ های مسن بسیار مناسب می باشد.
  3. این نوع غذا بسیار نرم است و به همین دلیل به آن غذای مرطوب گفته می شود زیرا دارای رطوبت بالایی است و از این رو آب مورد نیاز بدن سگ را تامین می کند.

کنسرو سگ طعم دار چه مشخصاتی دارد؟

کنسرو سگ طعم دار چه مشخصاتی دارد؟

کنسرو سگ طعم دار از انواع غذاهای تر می باشند که به دلیل اینکه از رطوبت بالاتری نسبت به غذاهای خشک برخوردار است به ان غذای تر گفته می شود، این محصول بسیار خوش خوراک است و دارای خواص عالیبرای سگ های خانگی می باشد، از خواص عالی این محصول کنترل کننده کلسترول و تنظیم کننده سیستم گوارش است.

بافت این نوع غذا، مانند بافت مواد غذایی طبیعی می باشد و از این رو این نوع کنسروها برای نژاد های مختلف سگ بسیار خوش طعم هستند و از محبوبیت بسیاری در میان حیوانات خانگی داشته و می توان گفت یک وعده ای لذیذ و بسیار خوشمزه برای حیوان به شمار می آیند.

این کنسروها دارای درصد پروتئین بالایی هستند و نسبت به بسیاری از غذاهای خشک ارزش تغذیه ای بایایی دارند و این ویژگی سبب تاثیر بیشتر بر سلامت استخوان های حیوان می شود و همچنین ماندگاری و طول عمر بالای این محصولات سبب شده تا مورد استقبال خوب مصرف کنندگان قرار گیرد، این نوع غذا به دلیل عدم وجود مواد نگهدارنده در فرمولاسیون آنها مورد استقبال حامیان و سرپرستان سگ ها می باشند.

باکیفیت ترین انواع کنسرو سگ تازه کدامند؟

باکیفیت ترین انواع کنسرو سگ تازه کدامند؟ باکیفیت ترین انواع کنسرو سگ تازه محصولی بسیار مقوی و لذیذ برای سگ می باشد که دارای درصد پروتئین بسیار بالایی می باشد، این محصول دارای گوشت مرغ و یا سایر انواع گوشت می باشد که هر یک از آنها تاثیر بسیار عالی بر سلامت حیوان دارند.

این محصول ترکیبی از گوشت، سبزیجات و غیره می باشد که دارای انواع ویتامین ها و املاح معدنی می باشد و از این رو برای سلامت عمومی سگ ها مناسب می باشد که سبب رشد بهتر و سلامتی و سرحالی حیوان می شود، این محصول سرشار از پروتئین و بسیاری از مواد مورد نیاز بدن حیوان می باشد و همچنین دارای ویتامین ب است که سیستم گوارش را بهبود می بخشد و هضم غذا را آسان می کند.

این محصول بدون مواد نگهداره و مواد مصنوعی می باشد و غذایی سالم با ارزش غذایی بالا می باشد که با توجه به نیاز بدن حیوان با بهترین فرمولاسیون تولید می شود و علاوه بر این طعمی خوش و لذید برای حیوان دارد و در بسته بندی های مناسب و غیر قابل نفوذ با کیفیت بالا ارائه می شود.

تولید کنندگان کنسرو سگ طعم مرغ

تولید کنندگان کنسرو سگ طعم مرغ

تولید کنسرو سگ طعم مرغ این محصول را با رعایت بهترین استاندارد ها تولید می کند و با در نظر گرفتن نیاز بدن حیوان به مواد مختلف تولید می شود و سپس در بسته بندی های مناسب قرار می گیرد، این محصول را با کاربرد فرمولاسیون مناسب تولید می کند و از این رو دارای مواد معدنی، ویتامین و مواد مغذی می باشد تا بتواند انرژی لازم را برای حیوان فراهم سازد.

این نوع غذا بدون استفاده از مواد نگهدارنده تولید می شود و از این رو به محض باز شدن درب ان باید مصرف شود زیرا در معرض هوای ازاد خیلی زود فاسد می شود، البته می توان کنسرو باز شده را به مدت یک هفته در یخچال نگهداری کرد، این غذا به صورت سرد برای حیوان مصرف می شود و برای سگ های مسن بهتر است کمی گرم شود.

مرغ و گوشت مصرف شده در این کنسرو به دلیل داشتن پروتئین فراوان باعث تقویت عضله های سگ می شود و بدن آن را قوی می سازد همچنین انرژی کافی را برای تحرک حیوان فراهم می سازد. کنسرو مرغ سگ بدون شکر، نمک وگلوتن است و از این رو یک محصول سالم و مقوی می باشد.افزودنی های طبیعی همانند گلوکوزامین و زینک می باشد و باعث استحکام استخوان در تمامی سنین می‌شود و همچنین این محصول دارای امگا ۳ و ۶ می باشد که سبب افزایش سلامتی پوست و مو حیوان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما