فروش غذای پولکی ماهی مدل Ah001

غذا پولکی ماهی یکی از کامل ترین غذا ها و مکملی عالی برای رشد ماهی است. این غذا شامل کلیه مواد مغذی لازم برای رشد ماهی است. یک غذای مناسب باید به شکلی باشد که جذب و هضم آن راحت باشد. تولید این نوع مواد غذایی بسیار دشوار است. ولی ما آن را تولید می کنیم!

مجموعه ما اقدام به فروش غذای پولکی ماهی مدل Ah001 با بهترین کیفیت نموده است.

فروش غذای پولکی ماهی مدل Ah001

انواع غذای ماهی آکواریومی با ذکر جزئیات

انواع غذای ماهی آکواریومی با ذکر جزئیات
انواع مختلفی از غذاها برای ماهی های آب شیرین وجود دارد. در اینجا در مورد دو مورد از پرمصرف ترین غذا های ماهی صحبت خواهیم کرد، آن ها را با هم مقایسه کرده و مزایا و مضرات هر یک را مشخص می کنیم.

غذاهای پوسته ماهی یکی از رایج ترین غذاها است. برای استفاده بسیار آسان است و تقریبا برای انواع ماهی مناسب است. با این حال، برای حفظ خوب آن، نیاز به نگهداری در محلی سایه دار و بدون رطوبت با دمای غیر شدید است.
این ماده به طور کلی شامل تمام مواد مغذی و عناصر کمیاب است که برای رشد خوب ماهی نیاز دارند. این یک غذای ماهی روزانه است که مناسب برای مبتدیان است (اما نه به تنهایی). با این وجود توصیه می شود فقط از غذاهای پوسته به تنهایی استفاده نکنید.
غذای ماهی پوسته پوسته شده روی سطح شناور می شود که می تواند جلوه ای طبیعی ایجاد کند. غالباً پوسته ها رنگ های یکسانی ندارند، این با این واقعیت توضیح داده می شود که آنها حاوی مواد مغذی یکسانی نیستند.
این ماده غذایی بیش از همه برای ماهی های آب شیرین سطحی و آب آزاد مناسب است. استفاده از آن برای ماهی های زیرزمینی اجتناب شود.

غذای گلوله ماهی
گلوله های غذایی برای ماهی های آب شیرین کم و بیش همان پارامترهای پوسته های غذایی را دارند. این ماده غذایی کم آب است که تمام مواد غذایی و به ویژه مواد مغذی روزانه را برای ماهی فراهم می کند.
با این حال، مواد غذایی موجود در گلوله ویژگی های خاصی برای ماهی دارند. در واقع، اغلب برخی از گرانول ها شناور می شوند و برخی دیگر غرق می شوند. این نه تنها اشتهای ماهی را تحریک می کند، بلکه مهمتر از همه باعث می شود که هم برای ماهی های زمینی و هم سطح قابل دسترسی باشد. باز هم بسته به رنگ دانه ها می توان فهمید که آنها از گیاهان (سبز) یا مواد حیوانی (قرمز) ساخته شده اند. غذای ماهی گلوله نیز مقرون به صرفه است، استفاده از آن آسان است و از این مزیت برخوردار است که به طیف وسیع تری از گونه ها برسد.
این ماده غذایی مناسب برای انواع ماهی ها است. ولی توجه به اندازه دانه ها ضروری خواهد بود. در حقیقت، آنها باید با اندازه دهان ماهی سازگار باشند. بنابراین خیلی زیاد خورده نمی شوند و آکواریوم را آلوده می کنند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از یک غذای کامل و همه چیز تمام است. این ماده، غذا پولکی ماهی است.

فروش عمده غذای پولکی ماهی

فروش عمده غذای پولکی ماهی مجموعه ما اقدام به فروش عمده این محصولات با قیمتی فوق العاده نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید غذا ماهی پولکی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما