فروش غذای خشک سگ خانگی

امروزه فروش غذای سگ به ویژه غذای خشک سگ خانگی رونق فراوانی یافته است. علت این امر تمایل نگهداری بیشتر از این حیوان باوفا در میان مردم می باشد. بازار خرید غذای سگ و انواع غذای سگ موضوعاتی هستند که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن ها با شما صحبت نماییم. اگر شما به این مباحث علاقه دارید و می‌ خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه ها کسب نمایید، لطفاً با ما تا انتهای این پست همراه شوید.

فروش غذای خشک سگ خانگی

انواع غذای سگ خانگی کدامند؟

انواع غذای سگ خانگی کدامند؟

خیلی از کسانی که از سگ ها در خانه خود مراقبت می کنند مرتب این سوال را مطرح می نمایند که: انواع غذای سگ خانگی کدامند؟

در این قسمت از متن می خواهیم در خصوص انواع خوراکی هایی که می توان به سگ های خانگی داد صحبت نماییم.

همانگونه که بسیاری از شما می دانید سگ ها را بر اساس نژاد، سن، وضعیت جسمانی، بیماری ها، انرژی مصرفی و اندازه جثه آن ها تغذیه می نمایند.

بنابراین خوراک های مختلفی در کارخانه های تولید غذای سگ برای تغذیه سگ های گوناگون با شرایط مختلف تولید می گردند که برخی از عنوان های کللی غذا ها به شرح زیر هستند:

غذا های کنسروی، غذا های خشک، غذا های تشویقی، غذا های مکمل، غذا های ریکاوری، غذا های استارتر.

حال که با انواع این نام ها آشنا شدیم توضیح مختصری درباره هر یک از آن ها می دهیم.

غذا های کنسروی که درصد رطوبت زیادی دارند به سبب دارا بودن چربی و پروتئین زیاد بسیار مورد توجه سگ ها هستند. خوراک های خشک نیز که از درصد رطوبت حدود 7 تا 8 درصد برخوردارند به سلامتی دندان سگ ها و بهداشت دهان آن ها کمک می نمایند.

خوراک های تشویقی را برای آموزش دادن به توله سگ ها مورد استفاده قرار می دهند. لیکن استارتر ها برای سگ های نوزاد است که تازه می‌ خواهند غذا خوردن را آغاز کنند.

در خصوص غذا های ریکاوری باید گفت که برای سگ هایی استفاده می شود که تحت عمل جراحی قرار دارند و یا برای تغذیه سگ های باردار و یا شیرده به کار برده می شوند.

غذا های مکمل نیز برای کمبود مواد معدنی و ویتامین های بدن سگ به آن ها داده می شود.

بازار خرید غذای خشک سگ خانگی

بازار خرید غذای خشک سگ خانگی

خرید غذای خشک سگ خانگی از بازار عمده فروشی آن با نرخی مناسب صورت می گیرد.

اگر به دنبال خرید خوراک خشک برای سگ خانگی با قیمت ویژه هستید، می توانید برای آگاهی از قیمت و سایر خدمات بازرگانی دارا پت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما