فروش عمده کنسرو بوقلمون سگ در بازار

فروش عمده کنسرو بوقلمون سگ در بازار با قیمت مناسبی توسط نمایندگی های عرضه این کالا صورت می پذیرد. ما در این مقاله درباره مشخصات کنسرو 1200 گرمی بوقلمون برای سگ سخن خواهیم گفت. اگر شما به دنبال خرید کنسرو سگ هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که این نوشته را تا انتها بخوانید. برای توضیح های مفصل تر در ادامه با ما همراه باشید.

فروش عمده کنسرو بوقلمون سگ در بازار

مشخصات کنسرو بوقلمون سگ 1200 گرمی

مشخصات کنسرو بوقلمون سگ 1200 گرمی

مشخصات کنسرو بوقلمون سگ 1200 گرمی موضوعی است که در این قسمت از متن می خواهیم به آن بپردازیم.

همانطور که گفتیم ماده اصلی و طعم دهنده اصلی این خوراک از گوشت بوقلمون تهیه می شود. گوشت بوقلمون سرشار از ویتامین های گروه بی بوده و پروتئین بالایی دارد. همچنین سرشار از روی، سلنیوم، آهن، اسید فولیک و اسید های آمینه است. این ماده غذایی میزان چربی کمتری نسبت به سایر گوشت ها به ویژه گوشت گاو دارد. از این رو برای سگ های بالغ بسیار مناسب است.

بنابراین کنسروی که از بوقلمون ساخته می شود برای سگ بسیار مفید بوده و در سلامت نگه داشتن سیستم ایمنی بدن حیوان و بهبود عملکرد سیستم گوارش او بسیار کارساز می باشد.

این کنسرو مقوی شامل ویتامین دی، کلسیم و منیزیم است که در سلامتی استخوان ها و ماهیچه ها بسیار مفید بوده و حیوان را شاداب می نمایند.

کنسرو بوقلمون 1200 گرمی این خاصیت را دارد که می توانید برای چند وعده غذایی حیوان از آن استفاده کنید. با توجه به وزن بیشتر آن نسبت به کنسرو های 400 گرمی و یا 800 گرمی، مقرون به صرفه تر می باشد.

اگر به دنبال خرید این کنسرو با قیمت پایین هستید بهتر است که آن را از مراکز فروش اصلی آن سفارش دهید. این مراکز پخش به صورت عمده محصولات خود را به فروش می رسانند و با قیمت تولیدی آن را به دست خریداران می رسانند.

خرید کنسرو بوقلمون سگ با قیمت استثنایی

خرید کنسرو بوقلمون سگ با قیمت استثنایی

خرید کنسرو بوقلمون سگ با قیمت استثنایی را می توانید از این سایت نیز سفارش دهید.

برای این که از قیمت کنسرو بوقلمون و سایر محصولات ما آگاه شوید، کافی است که از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده در این سایت با ما تماس برقرار نمایید.

همکاران ما آماده هستند تا به همه پرسش های شما در زمینه نرخ ارائه محصول، تضمین خرید، اصالت فیزیکی کالا، ارسال محصول و سایر خدماتی که در این مجموعه عرضه می شود به شما راهنمایی های لازم را بدهند و به شما در این زمینه مشاوره برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما