فروش عمده غذای خشک مخصوص مرغ عشق

شرکت پخش و فروش عمده غذای خشک مرغ عشق بر اساس سفارش و درخواست مشتریان محصول را با رعایت نکات بهداشتی و استاندارد های حمل، این خوراک ها را تهیه و به دست مصرف کنندگان می‌رساند. برای تهیه غذا مرغ عشق می ‌توانید به این سایت اینترنتی مراجعه و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

فروش عمده غذای خشک مخصوص مرغ عشق

بهترین جیره غذایی برای مرغ عشق

بهترین جیره غذایی برای مرغ عشق به طور کلی غذای اصلی مرغ عشق دانه می ‌باشد؛ دانه ها شامل دو گروه دانه های غلات و دانه های روغنی هستند.

دانه غلات: کربوهیدرات زیاد و چربی کمی دارند، مانند ارزن و ذرت که دارای طبعی سرد و خشک هستند و دانه ای قلیایی و منبعی غنی از ویتامین A، فسفر و املاح معدنی و پروتئین ها می‌باشند.

دانه های روغنی: چربی زیاد و کربوهیدرات کم دارند، مانند تخم کتان و آفتابگردان که دارای طبعی گرم و سرشار از انواع ویتامین ها و املاح معدنی می‌باشند.

بهترین جیره غذایی برای مرغ عشق ارزن می‌باشد. ولی این غذا به تنهایی هنگام تولید مثل غذای کاملی نیست برای بالانس کردن و اضافه کردن یک دانه روغنی مانند تخم کتان، یا سبزیجاتی مانند هویج و کلم، یا میوه های تازه مانند سیب، توصیه می‌شوند. توجه داشته باشید هر نوع تغییر جیره غذایی مرغ عشق باید به تدریج انجام شود.

نکته مهم در مخلوط کردن تخم کتان به ارزن، حتما به ازای هر یک کیلو ارزن 200 گرم تخم کتان اضافه شود، زیرا دانه روغنی کتان برای گرفتن نطفه موثر می‌باشد.
می‌توانید هفته ای 2 تا 3 بار به اندازه یک قاشق غذا خوری برنج کته به این پرنده بدهید. یا نان سبوس دار را خیس کنید و در قفس بگذارید.

سبزیجاتی مانند شوید، جعفری و کاهو به دلیل داشتن کلسیم و آهن، اشتها آور و ضد یبوست می‌باشد را می‌توان در برنامه و جیره غذایی مرغ عشق قرار داد.
جوانه ها کامل ترین بخش جیره غذایی مرغ عشق به حساب می‌روند، حداقل هفته ای یک بار مصرف جوانه گندم برای جوجه مرغ عشق بسیار مفید است.

امروزه شرکت هایی هستند که خوراک و غذای پرندگان را در بسته بندی و ترکیب های مناسب و استاندارد تولید و عرضه می‌کنند.

نکته ای دیگر در غذای مرغ عشق استفاده از سنگریزه است. خوردن سنگریزه به هضم غذا کمک می‌کند.

خرید غذای تشویقی مناسب مرغ عشق

خرید غذای تشویقی مناسب مرغ عشق هنگامی که قصد خرید و پرورش مرغ عشق دارید خرید غذای تشویقی بسیار مهم است زیرا مرغ عشق و سایر پرندگان دارای غذاهای مخصوصی هستند که برای سلامت پرها و رشد آنها بسیار مفید است.

استفاده از غذای نامناسب مرغ عشق موجب ایجاد مشکل در دستگاه گوارش پرنده می‌گردد. استفاده دائم از غذاهایی که از یک ماده غذایی تشکیل شدن موجب می‌شوند تمام نیازهای بدن پرنده برطرف نشود و ویتامین‌ های مورد نیاز به بدن پرنده نرسد و این امر باعث می‌شود که پرها شروع به ریزش کرده و بدن پرنده ضعیف شود. پس انتخاب یک غذای مناسب برای مرغ عشق  الزامی می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما