فروش عمده غذای تشویقی مناسب سگ خانگی

با تشویق به موقع سگ، می توان مطالب و نکات زیادی را به این حیوان یاد داد که در ضمن از میزان استرس او نیز می کاهد. این تشویقی را بعد از استحمام سگ به او می دهند. از انواع تشویقی، می توان به اسنک سگ اشاره کرد که که یک مکمل غذایی کامل بوده و حاوی پروتئین و ریز مغذی های دیگر است. غذا سگ خانگی و مناسب در این مرکز به صورت عمده به فروش می رسد.

فروش عمده غذای تشویقی مناسب سگ خانگی

معرفی انواع غذای سگ خانگی

معرفی انواع غذای سگ خانگی

انواع غذای سگ های خانگی زیاد هستند که از جمله آنها می توان به اسنک، با طعم بره و گوساله و سالمون، سیب زمینی، مرغ، گوشت، ماست و شیر، اسنک ضد افسردگی و پوست و مو، مفاصل، شکلاتی ، یادگیری و غیره اشاره کرد.

دادن انواع تشویقی به سگ، ضمن خوشحال کردن او، باعث یادگیری سریع تر خیلی از چیز ها به این حیوان خواهد شد زیرا آنها عاشق تشویقی هستند. علاوه بر این باعث آموزش در زمینه بهداشت دندان ها، تامین ویتامین های مورد نیاز او، آموزش و تمیز کردن دهان و لثه ها می شود.

اگر خواهان عمیق شدن پیوند عاطفی میان خود و سگتان هستید، خریدن تشویقی برای او از مهم ترین کار هایی است که می توانید آن را انجام دهید.

ولی باید به این نکته هم توجه داشت که هر کدام از این غذا ها حاوی مواد اولیه متفاوت و مخصوصی می باشند که این موضوع منجر به تفاوت آنها با یکدیگر خواهد شد. برخی از انواع غذای تشویقی سگ به شرح زیر است:

  • غذای پلت شده
  • غذای خرد شده
  • غذای ویتامین دار
  • غذای پروتئین دار

برخی از این محصولات مخصوص توله سگ هایی است که هنوز دندان در نیاورده اند و برخی دیگر نیز مخصوص سگ های بالغ است.

غذا های ویتامین دار همان گونه که از نام آنها پیداست یک نوع مکمل به حساب می آیند که تمامی ویتامین های بدن جانور را تامین می نمایند.

یک نوع دیگر از آنها که غذا های پروتئین دار نام دارند، می توانند سلامت مو و  دندان های سگ شما را تضمین کنند.

خرید عمده غذای پوچ سگ خانگی

خرید عمده غذای پوچ سگ خانگی

در هنگام خرید غذای پوچ سگ خانگی باید به چه نکاتی توجه نمود؟ خرید این دسته از محصولات را چگونه می توان انجام داد؟

قیمت یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید این محصول است زیرا افراد بودجه متفاوتی را برای خرید در نظر می گیرند.

مشتریان می توانند به دو صورت عمده و جزئی خرید خود را انجام دهند که البته خرید عمده از محبوبیت بیشتر برخوردار است زیرا مشتریان با استفاده از این روش می توانند حجم بالایی از محصولات را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما