فروش عمده خوراک کاسه ای گربه با طعم گوشت

فروش عمده خوراک کاسه ای گربه با طعم گوشت، توسط بهترین فروشنده انجام می شود. این خوراک ها در بسته بندی های خاصی قرار می گیرند و در زمره غذاهای تر به شمار می روند. آنان از مواد اولیه متفاوت تشکیل شده و بسیار مقوی هستند. از طرفی، خریدار قادر است تا مرغوب ترین فرآورده را با قیمت های استثنایی از این مجموعه به آسانی تهیه کند که در ادامه روش خرید را شرح خواهیم داد.

فروش عمده خوراک کاسه ای گربه با طعم گوشت

محتوای خوراک مرطوب کاسه ای گربه چیست؟

محتوای خوراک مرطوب کاسه ای گربه چیست؟

چندین نوع غذای مخصوص برای گربه ها وجود دارد که در این بین، کاسه ای به دلایل متعددی، بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته است. اما می دانید محتوای خوراک مرطوب کاسه ای گربه چیست؟ در ذیل، به چند نمونه از مواد ترکیب یافته آن، اشاره می نماییم:

• انواع گوشت
• سبزیجات
• انواع غلات و حبوبات
• به همراه ادویه جات ارگانیک به عنوان طعم دهنده

یک خوراک مرطوب گربه، باید حاوی پروتئین، چربی، ویتامین های گوناگونی بی، دی، ای و غیره و همینطور مواد آلی همچون منیزیم، آهن و … باشد. این غذاهای مخصوص ویژگی هایی هم دارند که باعث شده تا گربه ها به آن علاقمند شوند.

آنها بافت نرمی دارند که گربه های نابالغ و بالغ می توانند این خوراک را بخورند. همچنین بسیار لذیذ هستند و عطر خوشی دارند. از سویی، تنوعی که در این محصولات موجود است، سبب می شود تا این حیوانات به خوبی مواد مورد نیاز بدن را جذب کنند.

گفتنی است که بخش زیادی از فرآورده ها را گوشت مرغ، بوقلمون، غاز، بره، گوساله و غیره تشکیل می دهد و حاوی پروتئین بسیار بالایی می باشند.

قیمت خوراک کاسه ای استوزی مخصوص گربه بالغ

قیمت خوارک کاسه ای استوزی مخصوص گربه بالغ

مسائل متعددی وجود دارند که سبب شده قیمت خوراک کاسه ای استوزی مخصوص گربه بالغ، متفاوت باشد. چند فاکتور را ما در این جا به آنها می پردازیم تا بهتر متوجه چرایی متغیر بودن نرخ ها گردید.

اول این که مواد اولیه آنها متفاوت است. برخی از گوشت گوساله، بعضی دیگر پرندگان و همچنین ماهیان تشکیل شده اند. موضوع دوم، حجم هر بسته می باشد. بطور مثال وزن هایی مانند 100 گرم، 300 گرم و غیره را دارند که نرخ های شان فرق دارد.

بحث دیگری که در حوزه خوراک کاسه ای گربه می توان به آن اشاره کرد، نحوه خرید است. خریدارانی همچون شرکت های توزیع کننده جزئی، می توانند با قیمت های ارزان تر، ولی به صورت عمده این کالاها را به دست آورند.

اما برای آگاهی از قیمت خرید خوراک گربه تازه و همچنین ثبت سفارش، می توانید با عرضه کننده این مجموعه تماس برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما