فروشگاه کنسرو سگ تازه

دسترسی به فروشگاه کنسرو سگ تازه که به فروش کنسرو سگ به صورت انبوه و ارزان قیمت می پردازد برای تجار بزرگ که بازار های داخلی و بین المللی را در اختیار گرفته اند همیشه یک دغدغه اساسی بوده است. ما در این مقاله علاوه بر معرفی یکی از بهترین فروشندگان کنسرو سگ عمده، به معرفی انواع خوراک کنسروی برای سگ نیز خواهیم پرداخت. بنابراین تا انتهای این پست ما را همراهی کنید.

فروشگاه کنسرو سگ تازه

معرفی انواع کنسرو سگ تازه

معرفی انواع کنسرو سگ تازه

معرفی انواع کنسرو سگ تازه موضوع مورد بحث ما در این قسمت از مطلب می باشد. همانطور که خود شما نیز آگاهی دارید کنسرو هایی که برای سگ ها تولید می گردند بسیار زیاد هستند و از بسیاری از جهات با یکدیگر تفاوت دارند.

نوع مواد اولیه به کار رفته در کنسرو، روش تولید کنسرو، ظرف نگهدارنده کنسرو، وزن کنسرو و برند سازنده از تفاوت های آشکاری است که در نگاه اول متوجه این تفاوت ها در کنسرو ها می شویم.

البته در ساخت کنسرو ها سن سگ، نژاد حیوان، میزان انرژی مصرفی و وضعیت بدنی حیوان را نیز در نظر می ‌گیرند که همه این عوامل سبب تولید کنسرو برای سگ های بالغ، کنسرو برای توله سگ ها و کنسرو برای سگ های بیمار، شیرده و باردار می شوند.

کنسرو های استارتر نوعی کنسرو برای توله سگ ها و سگ هایی که باردار و شیرده هستند تولید می شوند که از لحاظ میزان چربی و پروتئین درصد بالایی دارند و یک غذای با چگالی زیاد است. نوع دیگر از این خوراک کنسرو ریکاوری است که برای سگ های ضعیف و یا بیمار توصیه می گردد.

کنسرو ها با طعم بوقلمون، مرغ، ماهی، میگو، گوشت گاو و بره از انواع طعم های گوناگون کنسرو برای سگ می باشند. کنسرو ها با وزنهای مختلفی مانند وزن های 100 گرم، 400 گرم و 800 گرم وارد بازار می گردند. از طرفی ظرف هایی که کنسرو ها را در آن نگهداری می کنند از مواد پلاستیکی و یا فلزی ساخته می شوند.

همه اطلاعات درباره کنسرو ها را می توانید از خود فروشند غذای سگ کسب نمایید.

فروشنده کنسرو سگ تازه

فروشنده کنسرو سگ تازه

کنسرو سگ تازه را با ارزان ترین قیمت از فروشنده اصلی آن در حجم زیاد می توانید تهیه کنید.

شرکت بازرگانی دارا پت که در زمینه خوراک حیوانات خانگی فعالیت گسترده دارد، انواع غذای سگ کنسروی را در وزن های گوناگون که توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است عرضه می دارد.

برای اطلاع از نرخ عرضه کالا و دیگر خدماتی که در این مجموعه صورت می پذیرد، لطفاً با همکاران ما تماس حاصل کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما