فروشگاه بزرگ غذای همستر خانگی در تهران

غذا همستر خانگی در تهران را می شود از فروشگاه بزرگ آن تهیه کرد. از این طریق، خرید به صورت عمده امکان پذیر بوده و می شود در بسته بندی های گوناگونی این کار را انجام داد. انواع مختلفی از این فرآورده ها وجود دارد که می توان به غذای بچه همستر و حیوانات بالغ اشاره کرد. در هر حال، این چنین خوراک هایی را می شود به آسانی و با قیمت های مناسبی نیز به دست آورد.

فروشگاه بزرگ غذا همستر خانگی در تهران

همه چیز درباره رژیم غذایی همستر

همه چیز درباره رژیم غذایی همستر

همسترها موجودات دوست داشتنی هستند که افراد زیادی علاقه به نگهداری آنها در خانه پیدا کرده اند. اما مسئله اصلی چگونگی مراقبت از این حیوانات زیبا می باشد. موضوع مهم، درباره خوراک شان است. برای همین قصد داریم همه چیز درباره رژیم غذایی همستر را بیان کنیم.

اول این که، این موجودات به شکلی همه چیز خوار هستند. اما توجه داشته باشید که خوراک بچه همسترها با نوع بالغ فرق می کند. آنها بیشتر شیر خورده و کم کم عادت به غذاهای دیگر پیدا می کنند. در هر حال، آنچه که باید در این زمینه بیشتر به آن توجه داشته باشید، ترکیبات غذا می باشد که عبارتند از:

• حاوی سبزیجات باشند.
• مقدار زیادی مغز دانه در محصولات وجود داشته باشد.
• دارای ویتامین های گوناگون باشند.
• مواد آلی در آنها وجود داشته باشد.
• چربی مناسب حیوان، به اندازه در خوراک مخصوص استفاده شده باشد.

یک نکته بسیار مهم در پرورش همسترها، این است که به آنان نباید زیاد میوه و سبزی تازه بدهید. توصیه می شود بیشتر از دو وعده در هفته این کار را انجام ندهید. از سویی، زمان مشخصی را برای غذا دادن انتخاب کنید که این سبب می شود حیوان یاد بگیرد به موقع تغذیه کند.

خرید غذای مناسب برای همستر خانگی

خرید غذا همستر خانگی مناسب

اگر به دنبال خرید غذا همستر خانگی مناسب هستید، باید بگوییم، این محصولات انواع مختلفی دارند. آنها را در کل می شود به دو دسته تشویقی و پلت تقسیم کرد. نوع دوم، خوراک معمولی حیوان است که باید روزانه به میزان مشخصی، به کار رود.

درباره غذای تشویقی نیز خوب است بدانید که آنها طعم های گوناگونی دارند، به ندرت استفاده می شوند و تنها برای آموزش دادن به کار می روند. فروشگاه غذا همستر مرغوب ترین این محصولات را ارائه می کند.

اما خرید غذای همستر خانگی را می شود به صورت عمده، در بسته بندی های استاندارد که وزن و سایزهای متفاوتی دارند تهیه کرد. برای این منظور، امکان سفارش حتی از راه دور میسر بوده و می توانید بسیار آسان بهترین برندها را تهیه کنید. جهت خرید، با شماره های همکاران ما در بخش فروش، تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما