فروشگاه اصلی خوراک کاسه ای گربه هپی کت

از فروشگاه اصلی خوراک کاسه ای گربه هپی کت، می ‌توانید محصولاتی درجه یک در طعم های مختلفی، به دست آورید. این برند، یکی از تولیدکنندگان اصلی در این عرصه می باشد که ما در ادامه، به قیمت کالا و همینطور فواید استفاده از این محصول اشاره خواهیم نمود.

فروشگاه اصلی خوراک کاسه ای گربه هپی کت

مزایای خوراک مرطوب کاسه ای گربه چیست؟

مزایای خوراک مرطوب کاسه ای گربه چیست؟

غذاهای مخصوص گربه های خانگی را اگر بخواهیم دسته بندی نماییم، به دو نوع خشک و تر، تقسیم می شوند. این فرآورده ها ترکیبی از چندین ماده غذایی اند. اما آیا می دانید که مزایای خوراک مرطوب کاسه ای گربه چیست؟

باید گفت، این فرآورده در بخش خوراک های تر قرار می گیرد و می شود به مزایای آن این گونه اشاره کرد:

• برای همه نژادهای گربه مفید است.
• هیچ مواد طعم دهنده و رنگ مصنوعی در آن استفاده نشده است.
• برای گربه های حساس بسیار مفید می باشد.
• حاوی پروتئین، چربی، مواد معدنی و ویتامین های گوناگون است.
• سیستم گوارش و ایمنی بدن گربه را تقویت می کند.
• باعث رشد و براق شدن موهای بدن حیوان می گردد.
• همینطور به بینایی او کمک می کند.

گفتنی است، چنین محصولاتی را در طعم های ماهی، گوشت گاو، مرغ، بره و غیره تولید می نمایند. می توانید متناسب با ذائقه گربه خود، یکی از آنان را روزانه بر اساس وزن به حیوان بدهید.

باید ذکر نماییم، اگر مدام از خوراک های دیگری همچون خانگی و خشک استفاده می نمایید، بهتر است هر چند وقت یکبار از این فرآورده ها نیز برای گربه خود تهیه نمایید. این گونه تنوع غذایی بالاتری پیدا خواهد کرد.

قیمت خرید عمده خوراک کاسه ای گربه

قیمت خرید عمده خوراک کاسه ای گربه

غذاهای تر را عموماً در بسته بندی قوطی فلزی و کاسه های مخصوص که از جنس پلاستیکی ساخته شده اند، قرار می دهند. نوع دوم که موضوع مطرح بحث ما است، در وزن های 100 گرم بیشتر تولید شده و به صورت کلی هم عرضه می گردد. اما قیمت خرید عمده خوراک کاسه ای گربه، متفاوت می باشد.

موارد متفاوتی در این عرصه دخیل اند. مثلاً نوع بسته بندی، طعم و از مهمترین فاکتور، محتوای ظرف و کیفیت آنان. بر این اساس، خود شرکت های تولیدی قیمت گذاری را انجام می دهند. همین موضوعات هم سبب گوناگونی نرخ ها شده است.
مارک ها نیز تاثیر زیادی در این زمینه دارند، برای مثال، قیمت خرید غذای گربه ایدل کت با خوراک گربه هپی کت، متفاوت است.

به هر حال، خریداران عمده که بیشتر بازرگانان و توزیع کنندگان در این عرصه هستند، به این صورت کالا را تهیه می کنند؛ زیرا که از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. همچنین نوع درجه یک محصول را می توانند بخرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما