فروشگاه اصلی خوراک ژرمن توله

خوراک سگ ژرمن توله در انواع خشک و تر عرضه می گردد. این محصولات را می توان از فروشگاه اصلی با قیمت های مناسب و همچنین به صورت عمده تهیه کرد. گفتنی است، غذای سگ ژرمن در سنین مختلف فرق می کند و برای همین مشتریان باید به این موضوع دقت داشته باشند. در ادامه توضیحات مبسوطی ارائه می شود.

فروشگاه اصلی خوراک ژرمن توله

خوراک مناسب برای تغذیه سگ ژرمن دو ماهه

خوراک مناسب برای تغذیه سگ ژرمن دو ماهه

شپرد، نژادی باهوش و در همین حال در زمره سگ های بزرگ قرار می گیرد. عضلات آن قوی و بسیار فعال می باشد. ولی اینها همه منوط به این است که چگونه تغذیه کرده باشد. در اینجا قصدمان، معرفی خوراک مناسب برای تغذیه سگ ژرمن دو ماهه است.

توله های این نژاد، دوره کودکی طولانی مدتی نسبت به سایر سگ های کوچکتر از خود دارند. آنان از بدو تولد تا دو هفته حتماً نیاز به شیر مادر خواهند داشت. اما کم کم به خوراک هایی نیاز پیدا می نمایند تا بتوانند رشد سریع و قدرت جسمی بالایی پیدا کنند.

در دوماهگی به مرور می توان غذای نیمه خشک را کاهش داد و آنها را عادت به خوردن خوراک های کاملاً خشک نمود. گفتنی است که این توله ها بین 2 تا 4 ماهگی، در روز نیاز به 4 تا 5 وعده غذایی دارند. نکته اصلی این است که خوراک مخصوص توله ها باید ویژه باشد.

آن غذاهایی برای این رده سنی مناسب اند که ترکیبات آن بیشتر از خوراک های سگ بالغ بوده، یعنی حاوی این مواد باشد:

• چربی
• کالری
• پروتئین
• انواع ویتامین ها
• کلسیم

نکات مهم خرید خوراک سگ ژرمن توله

نکات مهم خرید خوراک سگ ژرمن توله

در این بخش به نکات مهم خرید خوراک سگ ژرمن توله اشاره می کنیم. باید بگوییم، موضوع اصلی این است که شما در چه حجمی می خواهید کالا را تهیه کنید؟ فروشنده به اشکال مختلفی محصولات را ارائه می دهد.

برای تهیه عمده، خوب است که به مرجع پخش اصلی سر بزنید. به این صورت، می توانید غذا سگ ژرمن مخصوص توله ها را با کیفیت بی نظیر تهیه کنید. امکان خرید در بسته بندی های متفاوت و همینطور برندهای گوناگون نیز وجود دارد.

از جانبی، قیمت خوراک توله سگ، متفاوت است که آن نیز بیشتر مربوط به شرکت سازنده می باشد. ولی یک غذای خوب عالی را مارک های صاحب نام تولید می کنند که در آن از ترکیبات متنوع و مغذی استفاده کرده اند.

همچنین در هنگام خرید در پهلوی توجه داشتن به برند و کیفیت، موضوع تاریخ مصرف و استانداردها را نیز در نظر بگیرید. اینگونه است که می توانید خوراک سگ ژرمن درجه یک را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما