فروشندگان غذای خشک سگ ایرانی

غذای خشک سگ ایرانی را می توان از فروشندگان غذای سگ که این محصول را در حجم زیاد عرضه می دارند با نرخی مناسب تهیه کرد. قیمت مناسب غذای سگ تاثیر به سزایی در سودآوری برای تاجران بزرگ و صادرکنندگان این کالا دارد. در بخش بعدی درباره ارزش غذایی انواع خوراک خشک سگ با شما یه گفت و گو می پردازیم. بنابراین برای دریافت اطلاعات سودمند در این زمینه با ما همراه شوید.

فروشندگان غذای خشک سگ ایرانی

ارزش غذایی انواع غذای خشک سگ ایرانی

ارزش غذایی انواع غذای خشک سگ ایرانی

ارزش غذایی انواع غذای خشک سگ ایرانی موضوعی است که در این قسمت از مطلب می خواهیم در خصوص آن سخن به میان آوریم.

غذا های خشک که برای سگ ها توسط برند های معتبر داخلی تولید می شوند از ارزش غذایی زیادی برخوردارند. این غذا ها حاوی پروتئین، چربی، فیبر، کربوهیدرات، ویتامین ها و املاح معدنی هستند که بدن سگ ها به آن ها نیاز دارند.

همچنین در تولید خوراک های خشک از برخی افزودنی ها استفاده می شود که در پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و همچنین بیماری های دستگاه گوارش آن ها بسیار کارساز است.

بر اساس نژاد سگ، سن حیوان، میزان انرژی مصرفی، جثه و وضعیت جسمانی و بیماری هایی که سگ ها به آن دچار می شوند غذا های سگ تهیه می شوند.

به عنوان مثال چربی که در خوراک خشک گربه های بالغ جوان و یا بچه گربه ها وجود دارد با میزان این مواد در خوراک گربه های مسن متفاوت است.

در ساخت غذای سگ ایرانی خشک از مواد اولیه با کیفیت و کاملاً تازه استفاده می شود که نقش به سزایی در سلامت غذای تولید شده ایفا می کنند.

خرید غذای ایرانی از تولیدی ها با قیمت مناسب و به روز توسط عرضه کنندگان این محصول با حجم زیاد قابل انجام می باشد.

قیمت مناسب غذای خشک سگ ایرانی

قیمت مناسب غذای خشک سگ ایرانی

آیا به دنبال خرید غذای خشک سگ ایرانی با قیمت مناسب هستید؟

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی این سایت با شرکت بازرگانی دارا پت تماس برقرار کنید و غذای ایرانی سگ خشک را با نرخی ویژه و با قیمت کارخانه خریداری نمایید.

برای کسب اطلاع از نرخ ارائه غذای ایرانی خشک سگ و دیگر محصولات این بازرگانی با کارشناس های ما در تماس باشید.

همکاران ما آماده هستند تا اطلاعات فنی این محصول را در اختیار شما مشتری گرامی قرار دهند و به تمامی سوال های شما در این مورد پاسخ دهند و مشاوره های لازم را به شما بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما