فروشنده کنسرو پته سگ 400 گرمی

کنسرو پته سگ 400 گرمی را با بهترین کیفیت از فروشنده قابل اعتماد این نوع فرآورده ها تهیه کنید. محصولاتی از این دست گوناگون بوده و در طعم های مختلف هم امروزه توزیع می گردند. می توانید که سفارش کنسرو پته 400 گرمی را حتی به شکل عمده نیز ارائه دهید. به این ترتیب محصولی درجه یک که بهترین شرکت تولید کرده با نرخ های خوبی به دست می آورید.

فروشنده کنسرو پته سگ 400 گرمی

وزن های مختلف کنسرو پته سگ

 وزن های مختلف کنسرو پته سگ

غذاهایی که پته سگ معروف هستند و در کنسروها قرار می گیرند، بیشتر مرطوب بوده و یا هم حالت سوپ مانند را دارند. از مرغ و ماهی گرفته تا گوشت قرمز و سبزیجات ترکیبات اصلی این فرآورده ها محسوب می گردند. ضمن این که هر یک از آنان در قوطی های مشخصی قرار داده می شوند و وزن های مختلفی دارند که در زیر به معرفی آنها می پردازیم:

• در وزن 150 گرم

• 200 گرم

• 400 گرم

• 800 گرم

بنابراین شما می توانید بر اساس روش تغذیه ای که در پیش گرفته اید، سن سگ و همینطور مقدار غذایی که در روز می خورد، از این نوع محصولات کار بگیرید. به این شکل شاهد اسراف نمی باشید و از سوی دیگر نگهداری از آنان نیز به مراتب راحت تر است.

در هر حال خوب است که طبق ذائقه سگ خود خوراک های کنسروی را به دست آورید. از طرفی در جایی مناسب قرار دهید که به دور از نور خورشیده بوده و همچنین آنها را باید در جایی خشک بگذارید که به این صورت آسیبی به کیفیت نخواهد رسید.

سفارش کنسرو پته سگ 400 گرمی

سفارش کنسرو پته سگ 400 گرمی

جهت ارائه دادن سفارش کنسرو پته سگ 400 گرمی می توانید که به شکل آنلاین اقدام کنید. این مجموعه یعنی شرکت بازرگانی دارا پت هر نوعی را که بخواهید در اختیارتان‌ خواهد گذاشت. ضمن این که کالاها به صورت عمده توزیع می گردند.

از سویی این نمونه فرآورده ها هر یک در وزن مخصوص، به شکل استاندارد و دارای تاریخ تولید عرضه می گردند. بنابراین کیفیت لازم را دارند. اما برای این که بیشتر جزئیات به دست آورید امکان این فراهم بوده تا با خود فروشنده هم صحبت نمایید.

این کار از طریقه‌ های متفاوت مثل تماس برقرار نمودن با شماره هایی که در ذیل درج شده اند، ارسال پیام به ایمیل و شبکه های اجتماعی مقدور می باشد. در هر حال فروشنده راهنمایی های مورد نیاز در این زمینه را انجام خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما