فروشنده پوشال 100% طبیعی جوندگان

بهترین فروشنده انواع پوشال 100% طبیعی جوندگان را ارائه می نماید. می توانید آنها را به صورت عمده و در بسته های متنوع به دست آورید. البته محصولاتی که از آن صحبت می نماییم توسط بهترین شرکت تولید پوشال طبیعی آماده گردیده اند. بنابراین خطری استفاده از آنها برای حیوانات خانگی نخواهند داشت. در کل امکان تهیه پوشال جوندگان پادوان به راحتی هم اکنون فراهم است.

فروشنده پوشال 100% طبیعی جوندگان

مواد مغذی پوشال جوندگان

 مواد مغذی پوشال جوندگان

پوشال جوندگان از انواع مختلفی برخوردار می باشند، برای نمونه برخی از آنان دارای ترکیبات خاصی همچون یونجه، ذرت، کنجاله، چوب های نرم شده و غیره می باشند. برای همین بوده که حاوی مواد مغذی مختلف نیز هستند که در زیر بیشتر شما را با آنان آشنا می نماییم:

• سولفات روی و مس
• کربنات کلسیم
• آنتی اکسیدان
• فسفات

به هر حال این نوع از محصولات بیشتر برای بستر چنین حیواناتی آماده می گردند. اغلب در ته قفس مسطح می گردند و به این صورت رفت و آمد جوندگان راحت تر شده و حتی آنان می توانند بر اساس حس غریزی خود، آنها را با دست و با به اطراف پرت کرده و حفره ایجاد نمایند.

در کل این نمونه از محصولات را امروزه شرکت های معتبر آماده می سازند. یعنی به مانند گذشته کاملاً محلی نبوده و برای جلوگیری از بیماری های مختلف به روش های کارخانه ای فرآوری می گردند که این خود نیز بر روی کیفیت می تواند تاثیر خیلی زیادی بگذارد.

مراکز تولید پوشال 100% طبیعی جوندگان

مراکز تولید پوشال 100% طبیعی جوندگان

همانگونه که اشاره شد، مراکز تولید پوشال 100% طبیعی جوندگان متعدد می باشند. آنان از مواد ترکیبی مختلف در این حوزه کار می گیرند. فرآوری هم به شکلی بوده که به وسیله دستگاه های خردکن مجهز، محصولات را به قطعات ریز و نرم تبدیل می نمایند. بعداً کاملاً خشک می کنند که به این صورت هیچ نوع نمی‌ در آنها دیده نمی شود.

سپس در بسته بندی های مختلف جای می گیرند که هر یک از آنان دارای اوزان گوناگون بوده و همچنین جنس بسته ها اغلب پلاستیکی هستند. به هر حال این نوع فرآورده ها کاملاً استاندارد می باشند و هیچ حشره موذی در آنها دیده نمی شود.

اما شاهد پخش کلی چنین پوشال هایی نیز می باشیم. بنابراین اگر می خواهید که صادرات را انجام داده و یا این که در بازار داخلی به پخش محصولات بپردازید، قادر بوده تا آنها را از همین مجموعه به دست آورید که به قیمت خوب ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما