فروشنده عمده کنسرو برای گربه بالغ

فروشنده عمده کنسرو برای گربه بالغ با ارتباط مستقیم با تولید کننده کنسرو گربه بالغ این محصول را با قیمتی استثنایی در اختیار مشتری های خویش قرار می دهد. شما می توانید کنسرو گربه پرشین و دیگر انواع کنسرو برای سایر نژاد های گربه را از این مرکز خریداری کنید. در ادامه این نوشته در خصوص امولسیون کنسرو گربه با شما صحبت خواهیم نمود. لطفاً با ما همراه شوید.

فروشنده عمده کنسرو گربه بالغ

میزان امولسیون کنسرو مخصوص گربه بالغ

میزان امولسیون کنسرو مخصوص گربه بالغ

میزان امولسیون کنسرو مخصوص گربه بالغ بر اساس نوع کنسرو و مواد به کار رفته متفاوت می باشد.

امولسیون در واقع به فرایندی گفته می شود که دو مایع بدون این که در یکدیگر مخلوط شوند ذرات آن ها در هم پراکنده می شود. برای پایداری آن ها از امولسیفایر به کار می برند که در پخت غذای کنسرو بسیار کاربرد دارند.

بنابراین یک خوراک کنسروی که از مرغ، گوشت و سبزیجات برای گربه تهیه می شود از مقدار دقیق امولسیون یکنواخت برخوردار است و ذرات مایع این خوراک به خوبی در تمامی سطح غذا پراکنده شده اند.

کنسرو مخصوص گربه بالغ حاوی مقدار مناسبی رطوبت، پروتئین های گوشتی، کربوهیدرات، چربی، فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی چون ویتامین دی، ویتامین ای، آهن، کلسیم و فسفر می باشد که برای بدن این حیوان ضروری هستند.

در ساخت این کنسرو ها از هیچگونه طعم دهنده مصنوعی و یا ترکیب های مضر شیمیایی به کار نرفته است و کنسرو فاقد هر گونه مواد نگهدارنده می باشد.

تولید کننده کنسرو برای گربه بالغ

تولید کننده کنسرو گربه بالغ

تولید کننده کنسرو گربه بالغ این محصول را در وزن های مختلف و طعم های بسیار متنوع نظیر طعم مرغ و جگر، طعم بوقلمون، طعم بره و مرغ، طعم اردک، طعم ماهی تن و میگو تولید می نماید.

برای کسب اطلاعات قیمت کالا کنسرو گربه و دیگر محصولات بازرگانی دارا پت از طریق راه های ارتباطی این سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما