فروشنده تشویقی گربه طعم ماهی

فروشنده تشویقی گربه ارزان انواع تشویقی گربه طعم ماهی استاندارد و مرغوب را به صورت عمده عرضه می دارد. اگر شما نیز در حوزه صادرات این کالا فعالیت دارید و یا بازار های داخلی این محصول را در اختیار گرفته اید توصیه ما به شما این است که این محصول را سفارش دهید. در ادامه این مقاله در خصوص کاربرد، تاثیر مصرف، طرز تهیه و قیمت تشویقی گربه با شما سخن خواهیم گفت. لطفاً با ما همراه شوید.

فروشنده تشویقی گربه طعم ماهی

کاربرد تشویقی گربه چیست؟

کاربرد تشویقی گربه چیست؟

کاربرد تشویقی گربه چیست؟ این سوالی است که اکثر کسانی که با این خوراک آشنایی کافی ندارند مطرح می کنند.

برای پاسخ به این پرسش باید عرض کنیم که تشویقی گربه کاربرد های متنوعی دارد و به طور کلی کسانی که از این خوراک برای گربه های خود استفاده می کنند اهدافی را دنبال می کنند.

اما به طور کلی هدف از به کارگیری این خوراک یاد دادن مهارت به گربه ها می باشد. این مهارت می تواند شامل دستشویی رفتن گربه، یاد دادن حرکات آموزشی، حمام بردن گربه با رضایت حیوان و یا سایر آموزش ها باشد.

برخی از کاربرد هایی که تشویقی گربه دارد با توضیح مختصر عبارت هستند از:

  • برای مثال وقتی می خواهید به گربه خود یاد دهید که چگونه بر روی دو پای خود بایستد بعد از این که گربه این حرکت را انجام داد به او خوراک مورد علاقه او را می دهید که می تواند شامل تشویقی مغزدار گربه و یا دیگر انواع تشویقی گربه باشد که مورد علاقه حیوان شما می باشد.
  • یا مثلاً هنگامی که می خواهید به حیوان بیاموزید که در مکان به خصوصی به دستشویی برود، از این رو لازم است که پس از انجام صحیح این کار به او تشویقی مورد علاقه اش را بدهید تا گربه همیشه به یاد بیاورد که اگر در مکان درست به دستشویی برود به او جایزه داده می شود.
  • مورد دیگر مسئله حمام کردن گربه ها می باشد. همانگونه که می دانید گربه سانان تمایل چندانی به رفتن در آب و خیس شدن ندارند به همین سبب باید با خوراندن تشویقی به آن ها این آموزش را فرا گیرند که به راحتی و با دلخواه خود حمام کنند.

تاثیر مصرف تشویقی گربه طعم ماهی

تاثیر مصرف تشویقی گربه طعم ماهی

تاثیر مصرف تشویقی گربه طعم ماهی موضوعی است که در این باره در این قسمت از مطلب پیرامون آن سخن خواهیم گفت.

باید در این خصوص بگوییم که همه نژاد های گربه به طعم ماهی در تشویقی علاقه مند هستند و به همین سبب در هنگام آموزش آن ها به خاطر به دست آوردن این تشویقی خوشمزه حرکات تمرینی را به خوبی پشت سر می گذارند.

از سوی دیگر تشویقی ماهی یک غذای پر انرژی و سرشار از ویتامین و املاح معدنی برای گربه ها به شمار می رود که سبب نشاط آن ها می گردد و در حفظ سلامتی این حیوان تاثیر فراوانی دارد.

برخی آثاری که تشویقی ماهی بر سلامتی بدن گربه دارد را می توان به شرح زیر برشمرد:

  • به سبب دارا بودن ویتامین دی و کلسیم در ماهی، این خوراک سبب استحکام استخوان ها و مفاصل حیوان شده و در سلامتی دندان های گربه مفید واقع می گردد.
  • هضم این خوراک برای گربه آسان بوده و در بهبود هاضمه و عملکرد دستگاه گوارش حیوان کمک شایانی می کند.
  • این خوراک برای کم کردن میزان اضطراب در گربه ها بسیار سودمند می باشد و به آن ها شادابی لازم را می دهد.
  • این غذا حاوی پروتئین های مورد نیاز بدن گربه بوده و به ساخت و ساز و فعالیت های متابولیکی در بدن حیوان کمک می کند. همچنین باعث تقویت بخشیدن به سیستم ایمنی بدن حیوان شده و او را از قرار گرفتن در معرض بسیاری از بیماری های ویروسی محافظت می کند.

طرز تهیه تشویقی گربه خانگی

طرز تهیه تشویقی گربه خانگی

طرز تهیه یک تشویقی گربه خانگی مانند تشویقی بیسکویت گربه با طعم ماهی و یا مرغ را در این قسمت از متن برای شما شرح می دهیم.

برای تهیه یک بیسکویت خوشمزه برای گربه بر اساس ذائقه گربه می توانید از گوشت مرغ و یا ماهی استفاده کنید. ابتدا گوشت های بدون استخوان را کاملاً می پزید و پس از پخت با مواد غذایی مانند اسفناج، جو دو سر و تخم مرغ در مخلوط کن ریخته و سپس با آرد یک خمیر تهیه کنید.

سپس خمیر آماده شده را با استفاده از قالب به اشکال مختلف مانند مربع، مستطیل، قلب، مثلث و یا هر شکلی که دوست دارید در بیاورید و در فر به مدت حدود بیست دقیقه بگذارید تا پخته شود.

بعد از این که این تشویقی سرد شد می توانید آن را در جای خشک و خنک قرار دهید و در زمان هایی که لازم است به گربه خود از این خوراکی خوشمزه بخورانید.

البته شما می توانید از هر نوع گوشتی که در خانه دارید بر اساس سلیقه گربه تان استفاده کنید. می توان از جگر مرغ، گوشت بوقلمون، گوشت بره، گوشت گاو، میگو و یا سایر انواع ماهی نظیر ماهی تن و یا ماهی سالمون برای تهیه این تشویقی استفاده نمود.

قیمت تشویقی گربه طعم ماهی

قیمت تشویقی گربه طعم ماهی

قیمت تشویقی گربه طعم ماهی به پارامتر های مختلفی از جمله وزن تشویقی، نوع عرضه، حجم سفارش، عرضه کننده محصول، بسته بندی تشویقی، برند سازنده و نرخ تورم و ارز بستگی دارد.

همانطور که گفتیم حجم سفارش یکی از پارامتر های تعیین کننده قیمت محصول می باشد که در شرکت بازرگانی دارا پت این محصول به صورت کلان عرضه می شود و به همین سبب قیمت آن بسیار پایین تر از عرضه محصول به صورت جزئی می باشد.

برای آگاه شدن از قیمت خوراک تشویقی ماهی و دیگر محصولات این بازرگانی به واسطه راه های ارتباطی که در زیر این پست قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

همکاران ما در این مجموعه آماده هستند تا به همه پرسش های شما در این خصوص پاسخ دهند و به راهنمایی و مشاوره شما در خصوص غذای تشویقی ماهی گربه و سایر محصولات این مجموعه مبادرت ورزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما